نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۹ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۲

بازی Evil Dead: The Game دوباره با تأخیر مواجه شد

بازی Evil Dead: The Game شرکت Saber Interactive دوباره تأخیر خورد تا سازندگان فرصت کافی برای ارائه‌ی یک تجربه‌ی شایسته به مخاطب را داشته باشند.

با اینکه بازی Evil Dead: The Game شرکت Saber Interactive برای عرضه در ماه فوریه در نظر گرفته شده بود، اما در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که دوباره به تأخیر افتاده است. براساس جدیدترین اخبار بازی، این تجربه چندنفره در تاریخ ۱۳ مه ۲۰۲۲ (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱) در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. طبق اعلام سازندگان در توئیتر، این تأخیر «زمان لازم برای انجام صحیح کارها» را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

ماه آینده جزئیات پیش خرید و تریلر کاملا جدیدی از بازی Evil Dead: The Game به اشتراک گذاشته می‌شود؛ بنابراین طرفدارها باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری باشند. بازی Evil Dead: The Game که در رویداد The Game Awards سال ۲۰۲۰ میلادی معرفی شد، ماجراهای اش ویلیامز و دیگر شخصیت‌های مجموعه مانند کلی ماکسول و پابلو سایمون را دنبال می‌کند. آن‌ها در این بازی باید با همکاری یکدیگر به‌شکل کو-آپ به جنگ نیروهای شیطانی بروند.

از طرف دیگر، بازیکن‌ها می‌توانند مشغول تجربه‌ی حالت PvP (بازیکن دربرابر بازیکن) شوند و کنترل بازماندگان و هیولاهایی نظیر Kandarian Demon را در دست بگیرند. این بازی دارای نقشه‌های متنوع از جمله کلبه‌ی درون جنگل از سری فیلم‌های Evil Dead (مُرده شریر و معروف به «کلبه وحشت» در ایران) و بیش از ۲۵ نوع سلاح نظیر اره‌برقی مشهور اش ویلیامز خواهد بود. بازی Evil Dead: The Game درحال‌حاضر برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، کامپیوتر و نینتندو سوییچ در حال توسعه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده