نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۸

فاش شدن احتمالی بازی Mortal Kombat 12 توسط مدیر ارشد پروژه

مدیر تولید استودیو NetherRealm با انتشار یک تصویر در صفحه‌ی اجتماعی خود و پاک کردن آن، تنور شایعات پیرامون بازی Mortal Kombat 12 را داغ‌تر کرد.

در جریان آخرین اخبار بازی، جاناتان اندرسن که مدیر ارشد پروژه‌های استودیو ندررلم (NetherRealm) است، با انتشار و حذف تصویری در صفحه‌ی اجتماعی خود تنور شایعات پیرامون بازی Mortal Kombat 12 را داغ‌تر کرده است. در این تصویر تعدادی طرح هنری از بازی‌های مختلف سری مورتال کامبت دیده می‌شود که روی میز کار اندرسن قرار گرفته‌اند. در سمت‌های چپ و راست تصویر، دو مانیتور به چشم می‌خورند. جالب این‌جا است که در قسمتی از مانیتور سمت راست کلمه‌ی MK12_Mast دیده می‌شود و همین موضوع، شایعات پیرامون ساخت مورتال کامبت 12 را قوت بخشیده است.

تصویر احتمالا لورفته به بازی Mortal Kombat 12 اشاره می‌کند

یک نکته‌ی جالب دیگر هم در مانیتور سمت راست وجود دارد. در این مانیتور می‌توانیم قسمتی از متن یک ایمیل را بخوانیم. با کنارهم گذاشتن کلمات و جملات موجود در این ایمیل که در عکس مورد بحث قابل خواندن هستند، می‌توان این قضیه را استنتاج کرد که یک ویدیوی محرمانه از شخصی با نام «کریستین» برای اندرسن ارسال شده است که ظاهرا محتوای این ویدیو هرگز نباید در سطح اینترنت پخش شود. چرا که طبق متن موجود در نامه‌ی مذکور، «طرفداران شرکت به‌خصوص، در اینترنت به‌دنبال سرنخ‌ها خواهند گشت».

هنوز نمی‌دانیم که اندرسن به‌شکل برنامه‌ریزی‌شده چنین تصویری را در اینترنت پخش و سپس پاک کرده است تا توجه طرفداران را به‌بازی مورتال کامبت 12 جلب کند یا می‌خواهد بازیکنان را دست بیندازد. چندی پیش جف گراب اعلام کرده بود که باتوجه‌به وضعیت بخش بازی‌ها و سرگرمی شرکت برادران وارنر، استودیو ندررلم به‌جای ساخت قسمت سوم سری بازی Injustice روی بازی مورتال کامبت 12 کار خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ آیا این تصویر واقعا به شکل ناخواسته چند دقیقه در اینترنت پخش شده است یا اندرسن عامدانه تنور شایعات ساخت بازی Mortal Kombat 12 را داغ کرد؟ دیدگاه خود را برای زومجی بنویسید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده