نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۸ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۲

اعلام تاریخ انتشار بازی Two Point Campus سگا با پخش تریلر تازه

استودیو Two Point شرکت سگا با پخش یک تریلر اعلام کرد که بازیکن‌ها چه زمانی می‌توانند بازی شبیه‌ساز مدیریت Two Point Campus را تجربه کنند.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت سگا و استودیو Two Point از انتشار بازی Two Point Campus در تاریخ ۱۷ مه ۲۰۲۲ (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱) خبر دادند. این بازی شبیه‌ساز مدیریت در زمان عرضه در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، کامپیوتر، نینتندو سوییچ و ایکس باکس وان قرار خواهد گرفت. امکان پیش خرید بازی Two Point Campus از حالا فراهم شده است. شرکت سگا یک تریلر جذاب نیز از این بازی پخش کرده است که شما می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

بازی Two Point Campus درست مانند بازی Two Point Hospital اثری در سبک شبیه‌ساز مدیریت است. تفاوت اصلی این دو بازی در این است که گیمرها این‌بار به ساختن دانشگاه رؤیاهای خود مشغول می‌شوند؛ از استقرار زیرساخت‌ها و گیاهان گرفته تا نیکمت‌ها و مجسمه‌ها. زمانی‌که ساختمان اصلی تأسیس شد، شما می‌توانید از کادر آموزشی متفاوتی برای دانش‌جویان در موضوعاتی نظیر آشپزی و رفتار مناسب بهره بگیرید.

با رشد دانشگاه و پیشرفت دوره‌ها، بازیکن‌ها می‌توانند در مورد نیازهای دانش‌جویان خود اطلاعات بیشتری کسب کنند. به‌این ترتیب، شما می‌توانید به آن‌ها کمک کنید تا دوستان جدیدی پیدا کنند و روابط خود را گسترش دهند. افزون‌براین، گیمرها قادر خواهند بود تا دانش‌جویان را در انجمن‌هایی دسته‌بندی کنند که به پیشرفت آن‌ها کمک می‌کند. شما می‌توانید منتظر نمایش‌ها و انتشار جزئیات بیشتر از بازی Two Point Campus در ماه‌های آتی باشید.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده