نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۳

عبور تعداد بازیکنان Rainbow Six Extraction از ۳ میلیون نفر در هفته اول

بازی Rainbow Six Extraction در هفته‌ی نخست عرضه به چهارمین بازی محبوب گیمرها در ایکس باکس گیم پس تبدیل شده و تعداد بازیکنان آن از ۳ میلیون نفر عبور کرده است.

بازی Rainbow Six Extraction اسپین آف کوآپ حالت Outbreak از بازی Rainbow Six Siege است. روند توسعه‌ی این بازی که با تأخیرها و تعویق‌های متعددی همراه شد؛ اما به‌نظر می‌رسد که این بازی با استقبال خوبی مواجه شده و روند افزایش تعداد بازیکنان آن برای یوبیسافت رضایت بخش بوده است. این شرکت ازطریق توییتر اعلام کرده که تعداد بازیکنان Rainbow Six Extraction از زمان عرضه به بیش از ۳ میلیون کاربر رسیده است.

براساس اطلاعاتی که توسط حساب کاربری Benji-Sales در توییتر منتشر شده، عبور تعداد بازیکنان Rainbow Six Extraction از این تعداد تأیید شده است. همچنین گفته شده که این بازی هم‌اکنون در آمریکا رتبه چهارم محبوب‌ترین بازی‌های کنسول‌ گیمرها در سرویس اشتراکی ایکس باکس گیم پس را در اختیار دارد که البته عوامل دیگری مثل عدم عرضه بازی بزرگ دیگر در این مدت می‌تواند در این دستاورد تأثیرگذار باشد.

گیم پلی بازی Rainbow Six Extraction

لازم به ذکر است که تعداد بازیکنان Rainbow Six Extraction در هفته‌ی اول عرضه، لزوماً به معنای آمار فروش این بازی نیست. ضمن اینکه باتوجه‌به رویکرد لایو سرویسی یوبیسافت در خصوص این بازی و پشتیبانی احتمالی بلند مدت، باید دید که چه تعداد از این آمار در ادامه تشکیل جامعه کاربران این بازی را خواهند داد. Rainbow Six Extraction هم‌اکنون برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پی سی و استیدیا قابل دریافت است.

این بازی از روز نخست عرضه در سرویس ایکس باکس گیم پس قابل دریافت بوده و کاربران این سرویس در پی سی و کنسول نیازی به خرید جداگانه آن ندارند. اما سایر پلتفرم‌ها Rainbow Six Extraction را با قیمت ۳۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسانند.

در پایان می‌توانید نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده