// پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۰۵

بوبا فت در ویدیو جدید لورفته از بازی لغوشده Star Wars 1313

بازی Star Wars 1313 که پروسه‌ی ساخت آن در سال ۲۰۱۳ متوقف شد، با پخش یک ویدیو جدید در اینترنت دوباره سر زبان‌ها افتاده است.

سال‌ها قبل در زمانی‌که هنوز نام LucasArts به Lucasfilm Games تغییر پیدا نکرده بود، لوکاس‌آرتز پروسه‌ی ساخت بازی Star Wars 1313 را جلو می‌برد؛ اثری که در نمایشگاه E3 2012 توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرد و در سال ۲۰۱۳ توسط دیزنی کنسل شد. حالا یک ویدیو جدید از استار وارز 1313 فاش شده است که بوبا فت را در جایگاه شخصیت اصلی آن نشان می‌دهد.

این ویدیو لورفته که کیفیت بالایی ندارد و بسیاری از محیط‌های حاضر در آن ناقص هستند، طی ساعات اخیر بسیاری از گیمرها را به یاد بازی Star Wars 1313 انداخت. همچنان خیلی‌ها از این حقیقت که این بازی پس از خریداری لوکاس‌آرتز توسط دیزنی این بازی لغو شد، ناراحت می‌شوند. براساس اطلاعات لورفته می‌دانیم که قرار بود در ابتدای این بازی مشغول کنترل یک شکارچی جایزه‌بگیر جدید باشیم و سپس کشته شدن او توسط بوبا فت را ببینیم. سپس کنترل شخصیت بوبا فت به بازیکن سپرده می‌شد و دیگر تا انتهای Star Wars 1313، گیمر مشغول بازی با بوبا فت در شهر کروسانت بود. ویدیو جدید لورفته در حالی دست پخش شد که اکنون خیلی‌ها سریال The Book of Boba Fett را تماشا می‌کنند.

دانلود ویدیو از آپارات

اکنون اصلا اوضاع برای بازی‌های جنگ ستارگان بد به‌نظر نمی‌رسد. استودیو ریسپاون اینترتینمنت نه‌تنها بازی Star Wars Jedi تازه را می‌سازد، بلکه زیر نظر پیتر هرشمن مشغول ساخت یک بازی شوتر اول‌شخص جدید در جهان استار وارز هم شده است؛ شخصی که از اعضای سابق و کلیدی لوکاس‌آرتز بود و به‌عنوان یکی از افراد سازنده‌ی سری بازی Medal of Honor شناخته می‌شود. استودیو Bit Reactor در همکاری با تیم Respawn روی یک بازی استراتژی جدید جنگ ستارگان کار می‌کند.

بازی Star Wars جهان-باز یوبیسافت، بازی شوتر رایگان Star Wars: Hunters شرکت Zynga و بازی Star Wars Eclipse شرکت کوانتیک دریم نیز در حال ساخت هستند. در همین حین نباید از یاد برد که استودیو Aspyr و بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی در پلی استیشن شوکیس 2021 از ریمیک بازی نقش‌آفرینی و ستایش‌شده‌ی Star Wars: Knights of the Old Republic رونمایی کردند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده