نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۹

منتظر اخبار جدیدی از Warcraft،‌ دیابلو و اورواچ در آینده نزدیک باشید

مایک ایبارا، مدیر بلیزارد در پاسخ به‌یک هوادار از انتشار اخبار جدید درباره‌ی مجموعه بازی‌های این استودیو مثل Warcraft،‌ دیابلو و اورواچ در آینده نزدیک خبر داد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، مایک ایبارا (Mike Ybarra)، مدیر استودیو بلیزارد، در توییتر و طی پاسخ به‌یک هوادار درباره‌ی آینده‌ی مجموعه بازی‌های این شرکت مثل سری World of Warcraft، سری Diablo، بازی Overwatch و غیره اعلام کرد که در آینده نزدیک اخباری جدید با تمرکز روی این مجموعه‌ها به‌علاقه‌مندان مخابره خواهد شد. در پاسخ ایبارا چنین می‌خوانیم:

«بلیزارد یک استودیو بزرگ است و ما تیم‌هایی با استعداد و روبه‌رشد داریم که از بازی‌های ما پشتیبانی می‌کنند. طی هفته‌های آتی از بازی‌هایی مثل وارکرفت، دیابلو و اورواچ اخباری خواهید شنید. منتظرشان باشید!».

لوگوی بازی ورلد او وارکرفت (World of Warcraft)

طی ماه‌های اخیر اتفاقات متعددی پیرامون شرکت بلیزارد رخ داده است. مواردی مثل گزارش‌های عجیب از وضعیت بد اعضای این شرکت درکنار شیوع ویروس کرونا به‌لغو برگزاری حضوری و آنلاین رویداد بلیزکان انجامید. حالا و پس از خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت و برگزار نشدن رویدادهای بلیزکان، طرفداران منتظر هستند تا اخباری جدید پیرامون آینده‌ی مجموعه‌های بزرگ و محبوب این شرکت را دریافت کنند.

مخصوصا که حالا این شرکت مشغول ساخت یک بازی و مجموعه کاملا جدید با محوریت ژانر بقا است. فعلا باید منتظر بمانیم و ببینیم که در هفته‌های آتی چه اخباری از سری بازی‌های محبوب بلیزارد منتشر خواهد شد.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده