// چهار شنبه, ۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۲۰

اعلام تاریخ عرضه بازی استراتژی Crusader Kings 3 برای کنسول ها

Paradox Interactive به شکل رسمی اعلام کرد که بازیکن‌ها از چه تاریخی می‌توانند روی کنسول‌های نسل ۹ سراغ تجربه‌ی بازی تحسین‌شده‌ی Crusader Kings III بروند.

بازی Crusader Kings 3 در سال ۲۰۲۰ روی ویندوز، مک و لینوکس تقدیم گیمرها شد و به میانگین نمرات ۹۱ از ۱۰۰ منتقدها در متاکریتیک رسید. حالا در جدیدترین اخبار بازی، شرکت Paradox Interactive به‌عنوان ناشر اثر اعلام کرد که این محصول برنده‌ی جوایز مختلف بالاخره در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۲۲ (۹ فروردین ۱۴۰۱) روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس تقدیم گیمرها می‌شود. در نتیجه اگر از افراد علاقه‌مند به بازی‌های استراتژی بزرگ و دارای اِلِمان‌های نقش‌آفرینی جذاب هستید، چند هفته‌ی بعد می‌توانید روی کنسول‌های نسل ۹ سونی و مایکروسافت مشغول تجربه‌ی Crusader Kings III شوید.

جالب است که سازندگان نه‌تنها ظاهرا برنامه‌ای برای عرضه‌ی بازی Crusader Kings 3 روی کنسول‌های نسل ۸ ندارند، بلکه نسخه‌ی کنسولی آن را نه یک پورت که یک «اقتباس» از اثر عرضه‌شده روی پلتفرم PC به شمار می‌آورند. زیرا بر کسی پوشیده نیست که اثری همچون بازی Crusader Kings 3 بدون تجربه‌ی برخی از تغییرات در رابط کاربری، ساختار نوشته‌ها، منوها و برخی از بخش‌های دیگر نمی‌تواند روی کنسول‌ها به شکل درست در اختیار گیمرها قرار بگیرد.

دانلود ویدیو از آپارات

به‌لطف تغییرات هوشمندانه‌ی اعمال‌شده، حالا با دسته‌های کنسول‌ها می‌توانید به بهترین شکل ممکن در جهان این بازی استراتژی درگیرکننده غرق شوید. تیم سازنده می‌خواهد که بازیکن‌ها به سرعت بتوانند با استفاده از دکمه‌های کنترلرهای کنسول، کارهای مد نظر خود را در بازی Crusader Kings 3 انجام دهند. بازی روی کنسول PS5، کنسول Xbox Series S و کنسول Xbox Series X از لودینگ‌های پرسرعت پشتیبانی خواهند کرد. همچنین سازندگان از قابلیت‌های خاص دسته‌ی دوال‌سنس پلی استیشن 5 یعنی لرزش‌های پرجزئیات و تریگرهای تطبیق‌پذیر آن بهره برده‌اند.

در صورتی که می‌خواهید درگیر داستان‌های شخصی، دیپلماسی، جنگ و انواع‌واقسام سناریوهای درام شوید، شاید مایل به دادن حداقل یک شانس به بازی Crusader Kings III باشید. زیرا اثر مورد بحث فارغ از گیم‌پلی عالی، بابت داستان‌گویی جالب و پرکشش خود برای مخاطب‌های هدف نیز مورد ستایش قرار گرفته است. شما با مطالعه‌ی بررسی بازی Crusader Kings 3 متوجه می‌شوید که زومجی به این ساخته‌ی Paradox Interactive نمره‌ی ۹.۵ از ۱۰ را اهدا کرد.


منبع Game Informer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده