نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۷

پخش نخستین تریلر گیم‌پلی Life is Strange: Remastered Collection

اسکوئر انیکس اولین تریلر گیم‌پلی بازی Life is Strange: Remastered Collection را به اشتراک گذاشت و بهبودهای بصری آن را به نمایش درآورد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت اسکوئر انیکس اولین تریلر گیم‌پلی رسمی بازی Life is Strange: Remastered Collection را پخش کرده است. این تریلر که تماشای آن ۶ دقیقه زمان می‌برد، یک هفته قبل از انتشار این کالکشن در تاریخ ۱ فوریه (۱۲ بهمن) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، کامپیوتر و گوگل استیدیا به اشتراک گذاشته شده است. شما می‌توانید اولین تریلر گیم‌پلی بازی Life is Strange: Remastered Collection را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

این کالکشن که شامل ریمستر بازی Life is Strange و ریمستر بازی Life Is Strange: Before the Storm است، در ابتدا قرار بود تا در سال ۲۰۲۱ و پس از عرضه‌ی بازی Life is Strange: True Colors در ماه سپتامبر در دسترس کاربران تمام پلتفرم‌ها قرار بگیرد. بااین‌حال، در ماه اوت سال گذشته استودیو دک ناین اعلام کرد که «براثر نگرانی‌های فزاینده‌ی حاصل از شیوع کرونا» بازی Life is Strange: Remastered Collection به تعویق افتاده است تا «فشار اضافی روی تیم سازنده کاهش یابد.» هفته‌ی گذشته نسخه‌ی نینتندو سوییچ بازی یک‌بار دیگر با تأخیر مواجه شد و اکنون در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۲ در دسترس کاربران کنسول هیبریدی نینتندو قرار می‌گیرد.

بازی Life is Strange: Remastered Collection وعده‌ی بهبود جزئیات بصری کاراکترها و محیط‌های هر دو بازی موجود در کالکشن را می‌دهد. اسکوئر انیکس در مقام ناشر بازی می‌گوید که این کالکشن دارای انیمیشن‌های «بسیار بهبودیافته» شخصیت‌ها است که با استفاده از ضبط کامل حرکات صورت، ارتقاء موتور بازی‌سازی و نورپردازی امکان‌پذیر شده است. بنابراین بازی Life is Strange: Remastered Collection در بسیاری از زمینه‌ها بهبود پیدا کرده است تا بتواند تجربه‌ی کامل و بهتری را در اختیار گیمرها قرار دهد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده