// چهار شنبه, ۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۱

عبور مجموع تعداد بازیکنان Forza Horizon 5 از ۱۸ میلیون نفر

ساتیا نادلا در گزارش مالی اخیر مایکروسافت اعلام کرد است که مجموع تعداد بازیکنان Forza Horizon 5 از ۱۸ میلیون نفر فراتر رفت.

Forza Horizon 5 را می‌توان یکی از بهترین و لذت‌بخش‌ترین تجربه‌های ۲۰۲۱ دانست که توانست بازخوردهای فوق‌العاده‌ای را کسب کند و همچنین به‌عنوان بازی سال رسانه زومجی هم انتخاب شد. این در حالی است که فورتزا هورایزن 5 همچنان به‌عملکرد خوب خود ادامه داده است و به‌تازگی مایکروسافت اطلاعات جدیدی از تعداد بازیکنان بازی ریسینگ را اعلام کرد.

اوایل ماه ژانویه بود که اعلام شد Forza Horizon 5 در مجموع توسط بیشتر از ۱۵ میلیون بازیکن تجربه شده است. حال ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت درجریان گزارش مالی اخیر این شرکت اعلام کرد که تعداد بازیکنان فورتزا هورایزن 5 از مرز ۱۸ میلیون نفر عبور کرده است. با قرار دادن عملکرد بسیار خوب FH5 درکنار Halo Infinite، مشاهده می‌کنیم که مایکروسافت در انتهای ۲۰۲۱ توانست بازی‌های انحصاری سرگرم کننده و هیجان‌انگیزی را دراختیار مخاطبان خود قرار دهد.

مایکروسافت آمار دقیقی از فروش بازی را ارائه نکرده است. اما به‌لطف سرویس گیم پس، بازیکنان بسیار زیادی بدون خرید بازی‌ها قادر به تجربه‌ی آن‌ها شده‌اند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Forza Horizon 5 توانست از زومجی نمره ۹.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی بازی فورتزا هورایزن 5 نوشته است:

Forza Horizon 5، جزو آن دسته از بازی‌های ماشین‌سواری است که تجربه آن بر تمامی هواداران این سبک واجب است. وجود بخش کمپین متفاوت درکنار طراحی بسیار خوب ماشین‌ها، سبب شده تا این نسخه هم از نظر داستانی و هم گیم‌پلی، تجربه‌ی خوبی را ارائه دهد. البته طراحی ماشین‌ها تنها موردی نیست که باعث جذابیت این بازی شده، بلکه وجود موارد دیگری مثل موسیقی، جلوه‌های بصری، صداگذاری و موارد دیگر دلیل اصلی جذابیت این نسخه است. پلی‌گراند گیمز با قرار دادن تمامی المان‌ها به بهترین شکل ممکن درکنار هم یک بار دیگر ثابت کرده که تخصص خاصی در ساخت بازی‌های آرکید ریسینگ دارد. البته که طراحی شوکیس‌ها می‌توانست جذابیت بیشتری داشته باشد و شاهد کرش کردن بازی، هرچند کم تعداد، نباشیم.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده