// چهار شنبه, ۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۴

امکان تجربه چند نفره بازی Rainbow Six Extraction با یک خرید

شرکت یوبیسافت به‌تازگی اعلام کرد که از فردا بازیکنان می‌توانند به Buddy Pass بازی Rainbow Six Extraction دسترسی داشته باشند.

چندی پیش بازی Rainbow Six Extraction روانه بازار شد و بااینکه بازخوردهای متوسط روبه‌بالایی را کسب کرد، اما قرارگیری آن روی ایکس باکس گیم پس، پی سی گیم پس و طبیعتا ایکس باکس گیم پس آلتیمیت به مشترکین این سرویس‌ها اجازه می‌دهد تا بدون پرداخت هزینه‌ی جداگانه بازی را تجربه کنند. حال اگر روی پلتفرم پلی استیشن هستید و دوست دارید با یکی از دوستان خود که بازی را تهیه کرده، Extraction را تجربه کنید، باید بگویم که این امکان به‌زودی برای شما فراهم خواهد شد.

شرکت یوبیسافت اعلام کرده است که از تاریخ هفتم بهمن ماه (۲۷ ژانویه) و ساعت ۶:۳۰ بعد از ظهر به‌وقت ایران، Buddy Pass بازی Rainbow Six Extraction در دسترس تمامی بازیکنان قرار می‌گیرد. ازاین‌رو هر یک از بازیکنانی که بازی را خریداری کرده باشد، می‌تواند دو عدد از دوستان خود را به‌واسطه‌ی Buddy Pass دعوت کند و به‌مدت ۱۴ روز درکنار یکدیگر، اکسترکشن را تجربه کنند. دراین‌میان اشاره کنم که اگر در طول تجربه رایگان خود، بازی را خریداری کنید، پیشرفت‌های شما به نسخه اصلی منتقل خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا بازی Rainbow Six Extraction را تجربه کرده‌اید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده