// چهار شنبه, ۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۶

ساخت بازی بقامحور جدید توسط بلیزارد

بلیزارد اعلام کرده که در حال ساخت یک بازی بقامحور در جهانی کاملا جدید است.

شرکت سازنده سری بازی World of Warcraft پروژه‌ی جدیدی در دست توسعه دارد. بلیزارد اینترتینمنت به‌تازگی در وبسایت رسمی خود اعلام کرد که در حال توسعه‌ی یک بازی Survival جدید است. همچنین در ادامه مشخص شد که این بازی به جهانی تازه و جدا از ساخته‌های قبلی بلیزارد، تعلق دارد. در وبسایت بلیزارد نوشته شده است: «ما در یک جهان کاملا جدید به ماجراجویی می‌رویم؛ جایی‌که خانه‌ی یک بازی بقامحور کاملا جدید برای پی سی و کنسول‌ها خواهد بود».

همچنین در وصف بازی مورد نظر می‌خوانیم: «این محیط (جهان بازی) پر از قهرمان‌هایی است که باید با آن‌ها آشنا شوید؛ پر از داستان‌هایی که هنوز گفته نشده است و ماجراجویی‌هایی که هنوز انجام نشده‌اند. باید به اکتشاف در محیط بسیار بزرگ و سرشار از موارد ممکن مختلف بپردازید». همچنین بلیزارد اینترتینمنت یک عکس هنری را هم از بازی خود منتشر کرد که دو نوجوان را نشان می‌دهد که درحال گشت‌و‌گذار در محیطی بسیار وسیع هستند.

با توجه به خریداری بلیزارد اینترتینمنت (‌Blizzard Entertainment) توسط مایکروسافت و مطرح بودن پرونده‌های شکایت جدی از این شرکت، طی هفته‌های اخیر شاهد انتشار اخبار مختلفی حول سازندگان وارکرفت هستیم. اگر به گذشته نگاه کنیم، می‌بینیم که این شرکت در حال توسعه بازی‌هایی همچون Overwatch 2 و Diablo 4 است که عرضه‌ی آن‌ها با تأخیر مواجه شد و در سکوت خبری فرو رفته‌اند.

دراین‌میان بد نیست به فرصت‌های شغلی جدید بلیزارد هم اشاره کنیم تا ببینیم که برای توسعه این پروژه جدید، در حال استخدام نیروهایی در تیم‌های هنر، طراحی و مهندسی خود است. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم بلیزارد چه پروژه‌ای را در دست توسعه دارد و در چه زمانی به‌صورت کامل معرفی می‌شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟

تصویر هنری بازی جدید بلیزارد


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده