// سه شنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۷

جهان پرجزئیات Horizon Forbidden West در نمایش جدید بازی

رسانه IGN موفق به تجربه‌ی چند ساعت از بازی Horizon Forbidden West روی پلی استیشن 5 شده است و نمایش جدید گیم‌پلی آن را تحویل طرفدارها داد.

بازی Horizon Forbidden West در تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) روی پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 به‌دست گیمرها می‌رسد. در جدیدترین اخبار بازی متوجه شدیم که IGN طی روزهای اخیر فرصت تجربه‌ی چند ساعت از بازی را به‌دست آورد. به همین خاطر در پیش نمایش ویدیویی جدید این رسانه از اثر استودیو Guerrilla سونی می‌توان فوتیج‌های تازه از گیم‌پلی هورایزن فوربیدن وست را به تماشا نشست.

منتقد IGN در این ویدیو گفت که براساس تجربه‌ی چهار ساعتی او، بازی در تمام بخش‌ها پیشرفت‌هایی را نسبت به بازی Horizon Zero Dawn از خود نشان می‌دهد. قاب‌بندی‌های بهتر موقع گفت‌وگو شخصیت‌ها با یکدیگر، افزایش توانایی‌های الوی برای جابه‌جایی در محیط، مبارزات جذاب‌تر و جریان یافتن بیشتر زندگی در شهرک‌ها از مواردی هستند که وی به آن‌ها اشاره می‌کند.

جاناتان دورنبوش از IGN در توییتر می‌نویسد: «این بازی یکی از بهترین استفاده‌ها از قابلیت‌های دوال‌سنس برای تیر و کمان را دارد. تنوع جالبی بین لرزش‌های دسته براساس صدای موجود ماشینی قرارگرفته در مقابل بازیکن احساس می‌شود». در نتیجه اگر هپتیک فیدبک (لرزش‌های پرجزئیات) و تریگرهای تطبیق‌پذیر کنترلر کنسول PS5 برای شما جالب هستند، باید بدانید که سازندگان هورایزن فوربیدن وست به آن‌ها توجه داشته‌اند.

همچنین اکنون ما می‌دانیم که یک منطقه‌ی مخصوص مبارزه وجود دارد که بازیکن می‌تواند در آن سراغ نبردهای اختیاری و چالش‌برانگیز با موجودات ماشینی گوناگون برود. اگر بازیکن از پس این چالش‌ها بربیاید، ابزارهای دارای کیفیت بالاتر را به چنگ می‌آورد. در ویدیو جدید رسانه IGN بخشی از مبارزه با مار عظیم‌الجثه‌ی روباتیک را هم دیدیم تا بیش‌ازپیش مشتاق نبرد با او باشیم.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Push Square
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده