// سه شنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۶

پخش آخرین تریلر بازی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin

شرکت اسکوئر انیکس به‌تازگی آخرین تریلر Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin با محوریت سکانس‌های داستانی و مبارزات بازی را منتشر کرده است.

بازی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin در تاریخ ۲۷ اسفند ماه برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد تا کاربران علاقه‌مند به مجموعه فاینال فانتزی بتوانند تجربه‌ای متفاوت هم از نظر داستان و هم از نظر گیم‌پلی را تجربه کنند. تابه‌امروز دو بتا مختلف برای Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin عرضه شده‌اند و پیشرفت‌های اعمال‌شده در بتا دوم، امیدواری هواداران به بازی را افزایش داده است.

حال اسکوئر انیکس (Square Enix)، ناشر Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin، آخرین تریلر بازی را در دسترس قرار داده است. در جریان آخرین تریلر Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin شاهد سکانس‌های داستانی مختلفی هستیم. بازیکنان در این تریلر تمامی کاراکترهای داستانی را مشاهده خواهند کرد و با بعضی از باس فایت‌های بازی هم آشنا خواهند شد. تیم سازنده برای ساخت تریلر جدید از آهنگ My Way فرانک سیناترا هم بهره برده است.

بخش دیگر تریلر به مبارزات بازی مربوط می‌شود. به‌واسطه‌ی جاب‌های مختلف، کلاس کاراکتر بازی هم تغییر پیدا می‌کند و هرکدام از هم‌تیمی‌های شما هم کلاس‌بندی‌های مخصوص‌به خود را دارند. در ادامه می‌توانید تریلر پخش‌شده از بازی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تماشا از یوتیوب


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده