نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۳

تایید ساخت دنباله بازی واقعیت مجازی The Walking Dead

استودیو اسکای‌دنس اینتراکتیو از دنباله‌ی بازی واقعیت مجازی ترسناک The Walking Dead: Saints and Sinners رونمایی کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو اسکای‌دنس اینتراکتیو از بازی واقعیت مجازی The Walking Dead: Saints and Sinners – Chapter 2: Retribution رونمایی کرده است. بازی ترسناک شوتر اول-شخص The Walking Dead: Saints and Sinners در سال ۲۰۲۰ میلادی عرضه شد و بلافاصله مورد تحسین قرار گرفت. این بازی بقامحور به‌لطف تحسین منتقدها و راه‌یابی به پلی استیشن 4 با هدست PSVR به موفقیت‌های فراوانی دست یافت.

ظاهرا استودیو Skydance Interactive به‌دنبال کسب موفقیت‌های بیشتر در آینده‌ی نزدیک است. زیرا آن‌ها اخیرا دنباله‌ی The Walking Dead: Saints and Sinners را ازطریق صفحه‌ی رسمی بازی در توئیتر معرفی کردند. در ابتدا معلوم نبود که آیا این یک دنباله است یا با یک بسته‌ی گسترش‌دهنده برای نسخه‌ی اول سروکار داریم. اما تیم سازنده با انتشار چند توئیت تایید کرد که Chapter 2: Retribution یک دنباله‌ی مستقل و کامل است.

تابه‌حال هیچ اشاره‌ای به پلتفرم‌های بازی The Walking Dead: Saints and Sinners – Chapter 2: Retribution و زمان عرضه‌ی آن نشده است. تنها یک تیزر کوتاه از این بازی واقعیت مجازی پخش شده است که لوگوی آن را نشان می‌دهد؛ بنابراین پرواضح است که مسیری طولانی را تا عرضه‌ی بازی در پیش داریم. می‌توان حدس زد که این بازی در زمان عرضه در دسترس کاربرهای کامپیوتر قرار بگیرد. البته باتوجه‌به اینکه نسخه‌ی اول به پلی استیشن 4 و پلی استیشن VR راه یافت، احتمالا شاهد انتشار دنباله‌ی بازی برای پلی استیشن 5 و PSVR2 نیز خواهیم بود.

دانلود از آپارات


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده