// دوشنبه, ۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۳

پیوستن طراح ارشد بازی Sea of Thieves به تیم ساخت ریبوت Fable

طراح بازی‌هایی چون Sea of Thieves و Blood and Truth به‌تازگی به استودیو پلی‌گراند گیمز ملحق شده است تا روی ریبوت Fable کار کند.

می‌دانیم که استودیوهای ایکس باکس هریک مشغول توسعه‌ی بازی برای کنسول‌های مایکروسافت و پی سی هستند. تازه این موضوع مربوط‌به قبل از زمانی می‌شود که اعلام شد اکتیویژن بلیزارد نیز قرار است به فهرست زیرمجموعه‌های ایکس باکس اضافه شود. یکی از این بازی‌ها که در استودیوی Playground Games، سازنده‌ی سری Forza Horizon در دست ساخت قرار دارد، ریبوت مجموعه بازی Fable است. بااینکه هنوز اطلاعات و جزئیات خاصی از ریبوت بازی فیبل منتشر نشده، حداقل حالا می‌دانیم که طراحی کاراکترهای بازی برعهده‌ی چه کسی است.

توبی هِینز به‌تازگی در یک توییت اعلام کرده به استودیوی پلی‌گراند گیمز پیوسته است و به‌عنوان طراح ارشد کاراکتر روی ریبوت Fable کار خواهد کرد. هینز تا همین اواخر در سمتی مشابه، در استودیوی Rare مشغول به کار بود و در توسعه‌ی بازی Sea of Thieves نقش داشت. او همچنین مدتی روی بازی در دست ساخت Everwild کار کرد. جالب اینکه هینز پیش از اینکه در سال ۲۰۲۰ به ریر ملحق شود، سال‌ها برای استودیوی لندن سونی کار می‌کرد و در این مدت جزوی از تیم ساخت بازی واقعیت مجازی Blood and Truth برای پلی استیشن VR بود.

پلی‌گراند گیمز چند وقت پیش در یک توییت اعلام کرد که مراحل توسعه‌ی ریبوت Fable از چهار سال پیش آغاز شده است. بااین‌حال، به‌نظر می‌رسد که این بازی اکشن-نقش‌آفرینی تا انتشار فاصله‌ی زیادی دارد. براساس شایعات، بازی جدید فیبل تا سال ۲۰۲۳ عرضه نخواهد شد. البته ممکن است که سازندگان در این مدت دست به انتشار اطلاعات بیشتری از بازی بزنند یا شاهد پخش نمایش‌های جدیدی از آن باشیم.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده