نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۳

مشخص شدن حجم نهایی بازی Pokemon Legends: Arceus

باتوجه‌به نزدیک شدن زمان انتشار بازی Pokemon Legends: Arceus، نینتندو حجم نهایی آن را حدود ۶ گیگابایت اعلام کرد که کمتر از پیش‌بینی‌های گذشته به حساب می‌آید.

Pokemon Legends: Arceus، جدیدترین نسخه از سری محبوب Pokemon تا چند روز دیگر منتشر خواهد شد و شرکت نینتندو شروع به ارائه‌ی اطلاعات و جزئیات مختلف از این بازی کرده است. در چند ماه گذشته گزارش‌های مختلفی پیرامون فضای مورد نیاز این بازی روی کنسول نینتندو سوییچ منتشر شدند که نگرانی‌هایی برای طرفداران ایجاد کردند.

طبق گزارش‌ها، پیش‌بینی شده بود که Pokemon Legends: Arceus حجمی بیش از ۱۳ گیگابایت را به خود اختصاص می‌دهد و این میزان فضا برای بازی‌های کنسول نینتندو سوییچ نسبتا بالا به شمار می‌آید. حالا نینتندو با به‌روزرسانی صفحه‌ی فروش این بازی در فروشگاه ای‌شاپ (eShop)، حجم نهایی آن را ۶.۷ گیگابایت اعلام کرد تا خیال طرفداران این اثر راحت شود.

این اولین‌بار نیست که حجم نهایی نسخه‌های سری پوکمون از میزان پیش‌بینی‌ها کمتر است؛ به‌طور مثال، در گذشته کارشناسان میزان فضای مورد نیاز دو بازی Pokemon Brilliant Diamond و Pokemon Shining Pearl را بیش از ۱۰ گیگابایت تخمین زده بودند که درنهایت حجم هر دو اثر ۶.۷ گیگابایت اعلام شد.

بازی Pokemon Legends: Arceus در تاریخ ۲۸ ژانویه‌ی (۸ بهمن) روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. برخی از رسانه‌های ژاپنی از تجربه‌ی این بازی رضایت داشته‌اند و به تحسین جهان گسترده و محیط‌های مختلف آن پرداخته‌اند. اگر شما هم از طرفداران سری پوکمون هستید، نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده