نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۶

بازی The Elder Scrolls 6 ظاهرا هنوز در مرحله پیش تولید است

باتوجه‌به اینکه شرکت بتسدا تمرکز خود را روی بازی Starfield معطوف کرده است، به‌نظر می‌رسد که بازی The Elder Scrolls 6 کماکان به‌آهستگی مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد.

بیش از یک دهه از عرضه‌ی بازی The Elder Scrolls 5: Skyrim می‌گذرد. اما واضح است که طرفدارها برای تجربه‌ی بازی بعدی این مجموعه‌ی پرطرفدار باید زمان زیادی را منتظر بمانند. چند ماه پیش تاد هاوارد، کارگردان و طراح بازی‌ها در شرکت بتسدا گفت که بازی The Elder Scrolls 6 هنوز در «مرحله‌ی طراحی» است. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا وضعیت این بازی نقش‌آفرینی بسیار مورد انتظار از آن زمان تغییر زیادی نکرده است.

همان‌طور که توسط کاربری از توئیتر با نام bogorad222 گزارش شد، با استناد به صفحه لینکدین فانی منست، کارشناس منابع انسانی و پروژه‌های ویژه‌ی شرکت بتسدا، بازی The Elder Scrolls 6 هنوز در مرحله‌ی «پیش تولید» به سر می‌برد. با اینکه معنای دقیق این عبارت از توسعه‌دهنده‌ای به توسعه‌دهنده‌ی دیگر و اغلب حتی از یک بازی به بازی دیگر متفاوت است، باید توجه داشت که بخش عمده‌ای از این پروژه هنوز در مرحله‌ی شکل‌گیری کامل ایده‌ها و طرح‌ها است. بازیکن‌ها در تاریخ ۱۱ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۱ خرداد ۱۳۹۷) شاهد رونمایی رسمی بتسدا از الدر اسکرولز 6 بودند.

شرکت Bethesda Softworks درحال‌حاضر تمام تمرکز خود را روی توسعه‌ی بازی Starfield معطوف کرده است که انتظار می‌رود در تاریخ ۱۱ نوامبر سال ۲۰۲۲ (۲۰ آبان ۱۴۰۱) در دسترس بازیکن‌ها قرار بگیرد. هرچند اگر استارفیلد با تأخیر مواجه شود که این روزها همیشه امکان وقوع آن برای هر بازی وجود دارد، احتمالا سایر پروژه‌های پس از خود را تحت تأثیر قرار خواهد داد. شرکت بتسدا قبلا به‌صراحت اعلام کرد که به این زودی‌ها خبری از بازی The Elder Scroll 6 به گوش‌مان نخواهد رسید. بنابراین قرار داشتن آن در مرحله‌ی «پیش تولید» چندان تعجب‌آور نیست.

بازی The Elder Scrolls 6 به‌شکل انحصاری برای ایکس باکس و کامپیوتر منتشر خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده