نویسنده: هومن فلاحی
// جمعه, ۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۸

عرضه Legend of Zelda: Majora’s Mask روی سرویس آنلاین نینتندو سوییچ

بازی The Legend of Zelda: Majora’s Mask به‌زودی به سرویس آنلاین جدید نینتندو سوییچ اضافه می‌شود.

پس از اضافه شدن بازی محبوب و خاطره انگیز ماجراجویی بانجو و کازویی در روز گذشته، حالا نینتندو بازی بعدی این سرویس اشتراکی آنلاین برای ماه فوریه را معرفی کرده است. این بازی، دوازدهمین بازی کنسول نینتندو ۶۴ برای سرویس آنلاین Nintendo Switch Online + Expansion Pack خواهد بود.

براساس جزئیات منتشر شده، بازی The Legend of Zelda: Majora’s Mask که یکی از بازی‌های محبوب تاریخ کنسول‌های نینتندو محسوب می‌شود، اواخر ماه آینده میلادی در دسترس مشترکان سرویس گران قیمت جدید نینتندو سوییچ قرار خواهد گرفت. در این بازی که برای نخستین بار در سال ۲۰۰۰ برای کنسول خانگی محبوب نینتندو ۶۴ منتشر شد، بازیکنان بار دیگر در نقش لینک وظیفه دارند تا در مدت سه روز از برخورد کره ماه به سرزمین Termina جلوگیری کنند.

بسیاری از منتقدان و هواداران سری افسانه زلدا، Majora’s Mask را یکی از عمیق‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های این مجموعه پرطرفدار می‌دانند. مرحله‌های فرعی پرشمار و وجود نقاب‌های متفاوت از نژادهای سرزمین هایرول در این بازی باعث شده است که روند گیم‌پلی هرگز برای بازیکنان خسته‌کننده نباشد و پس از تمام کردن خط داستانی اصلی بازی نیز همچنان آیتم‌ها و کوئست‌های بسیاری برای کشف شدن در سرزمین ترمینا وجود داشته باشد.

هنوز تاریخ دقیقی از زمان اضافه شدن این بازی به سرویس Nintendo Switch Online + Expansion Pack اعلام نشده است، اما براساس روند اضافه شدن بازی‌های قبلی این سرویس کاربران می‌توانند انتظار اضافه شدن این بازی در هفته آخر ماه فوریه (هفته اول اسفند) را داشته باشند. طبق تایید نینتندو، اضافه شدن این بازی از نسخه سه‌بعدی و ریمستر شده بازی که برای کنسول دستی 3DS منتشر شده است نخواهد بود و این عرضه، براساس نسخه نینتندو ۶۴ بازی خواهد بود.

کاربران کنسول نینتندو سوییچ می‌توانند با پرداخت ۴۹.۹۹ دلار به مدت یک‌سال اشتراک سرویس Expansion Pack نینتندو سوییچ آنلاین را دریافت کنند. براساس اطلاعات منتشر شده ازطرف نینتندو، امکانات و مزایای عضویت در این سرویس به مرور زمان بیشتر می‌شود. برای مثال، کاربرهای Expansion Pack برای تجربه‌ی بسته‌ی الحاقی پولی جدید بازی Animal Crossing: New Horizons نیازی به خرید جداگانه‌ی آن ندارند و به مجموعه‌ای از بازی‌های قدیمی و محبوب تاریخ نینتندو مانند سوپر ماریو ۶۴ و The Legend of Zelda: Ocarina of Time دسترسی خواهند داشت.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده