// پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۱۸

احتمال عرضه بازی Ghostwire: Tokyo در اوایل فروردین

اگر تاریخ عرضه‌ی فاش‌شده در پلی استیشن استور درست باشد، تقریبا دو ماه تا عرضه‌ی بازی Ghostwire: Tokyo باقی مانده است.

شاید Ghostwire: Tokyo به‌عنوان بازی انحصاری کنسولی زمانی پلی استیشن 5، در تاریخ ۲۴ مارس (۴ فروردین) عرضه شود. برخی از گیمرها که روی کنسول PS5 موفق به تصویربرداری از تاریخ انتشار بازی در پلی استیشن استور شدند، این تاریخ را دیده‌اند؛ ادعایی که رسانه MP1st آن را تایید می‌کند. البته رسانه VGC موفق به پیدا کردن تاریخ انتشار مورد بحث نشد و گویا اکنون تاریخ عرضه‌ی احتمالی از PS Store حذف شده است. بتسدا چند ماه قبل در اخبار بازی تایید کرد که گوست‌وایر توکیو در اوایل سال ۲۰۲۲ از راه می‌رسد.

استودیو ژاپنی Tango Gameworks که شینجی میکامی موسس آن محسوب می‌شود، سازنده‌ی بازی Ghostwire: Tokyo است. بازی The Evil Within و بازی The Evil Within 2 آثار قبلی این تیم هستند. حالا بازی‌سازهای استودیو Tango Gameworks بتسدا روی گوست‌وایر توکیو کار می‌کند که در اصل یک بازی اکشن با اِلِمان‌های ترسناک به شمار می‌آید.

باتوجه‌به اینکه بتسدا به مایکروسافت تعلق دارد، طبیعتا با به پایان رسیدن بازه‌ی انحصار کنسولی زمانی Ghostwire: Tokyo این بازی برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس نیز عرضه خواهد شد. قرارداد سونی برای این بازی مشابه قرارداد این شرکت برای بازی Deathloop استودیو Arkane بتسدا است که در سال ۲۰۲۱ روی پلی استیشن 5 در دسترس گیمرها قرار گرفت.

شینجی میکامی، موسس استودیو سازنده بازی Ghostwire: Tokyo

(شینجی میکامی، خالق سری بازی Resident Evil و موسس استودیو Tango)

شرکت تانگو در تابستان سال ۲۰۲۱ راجع به بازی Ghostwire: Tokyo گفت: «ما می‌خواهیم بازی را در سریع‌ترین زمان ممکن به‌دست شما برسانیم تا بتوانید سراغ تجربه‌ی [قدم گذاشتن به] این نسخه‌ی روح‌زده و فراموش‌ناشدنی از شهر توکیو بروید؛ شهری که به سختی مشغول ساخت آن بوده‌ایم. در همین حین می‌خواهیم به فکر محافظت از سلامتی تمام کارمندهای استودیو باشیم. بازه‌ی زمانی انتشار جدید (اوایل سال ۲۰۲۲) به ما زمان می‌دهد تا همان‌گونه که همیشه تصور می‌کردیم، به جهان گوست‌وایر زندگی ببخشیم».

آیا بازی Ghostwire: Tokyo در اوایل ماه فروردین برای کنسول PS5 و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد؟ باید صبر کرد و دید. چند روز قبل تام هندرسون، اینسایدر شناخته‌شده‌ی جهان بازی‌های ویدیویی گفت که احتمالا اوایل ماه فوریه سال ۲۰۲۲ (حدودا دو هفته‌ی دیگر) شاهد پخش یک State of Play بزرگ سونی با حضور بازی گوست‌وایر توکیو خواهیم بود.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده