// پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۹

واکنش منتقدین به بازی Rainbow Six Extraction

امروز بازی Rainbow Six Extraction در دسترس کاربران قرار گرفته است و میانگین امتیازات آن خبر از یک بازی متوسط می‌دهد.

در سال ۲۰۱۸ شرکت یوبیسافت یک حالت زمانی محدود به اسم Outbreak را برای بازی Rainbow Six Siege منتشر کرد و با بازخوردهای مثبتی روبه‌رو شد. این در حالی است که در E3 2019 شاهد معرفی یک بازی جدید به نام Rainbow Six Quarantine بودیم. یوبیسافت آن زمان گفت که با استفاده از المان‌ها و اپراتورهای نسخه سیج سعی بر این دارد تا تجربه‌ای متفاوت و سرگرم‌کننده را ارائه دهد.

با تمام تاخیرها و تغییر نام بازی به Rainbow Six Extraction، بالاخره این بازی امروز ۳۰ دی ماه در اختیار کاربران پی سی، پلی استیشن و ایکس باکس قرار گرفته است. البته اشاره کنم که اگر جزو مشترکین سرویس ایکس باکس گیم پس یا پی سی گیم پس هستید، برای تجربه‌ی رینبو سیکس اکسترکشن نیازی به خرید جداگانه‌ی آن ندارید. شرکت Ubisoft چند روز قبل اعلام کرد که بازی Rainbow Six Extraction روی گیم پس قرار می‌گیرد.

همچنین دیروز بعد از ظهر امتیازات بازی Rainbow Six Extraction منتشر شدند و شاهد بازخوردهای متوسطی از سوی منتقدین بودیم. در ادامه می‌توانید بخشی از نظرات منتقدان رینبو سیکس اکسترکشن را در زومجی مطالعه کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

Rainbow Six Extraction

بازیابی سلامت در Rainbow Six Extraction

گاد ایز گیک: ۹۰ از ۱۰۰

انفجارهای متعدد، هیجان‌انگیز بودن و سرگرمی بی‌پایان، از مشخصه‌های بارز بازی Rainbow Six Extraction هستند و این بازی نشان می‌دهد که یوبیسافت در بهترین شرایط خود است.

هابی کنسولز: ۷۵ از ۱۰۰

باتوجه‌به مکانیسم‌های Rainbow Six، اکسترکشن به آن دسته از افرادی که توان رقابت با سایرین در Rainbow Six Siege را ندارند، فرصت خوبی برای ورود به این تجربه را می‌دهد. با اینکه سیستم پیشرفت بازی به اندازه کافی عمیق است، وجود چهار منطقه و ۱۲ نقشه کافی نیست. به‌هرحال مسابقات بازی به‌صورت مشارکتی (کوآپ) سرگرم کننده هستند.

گیمزرادار: ۷۰ از ۱۰۰

Rainbow Six Extraction یک دنباله‌ی تر و تمیز برای حالت Outbreak بازی Rainbow Six Siege است که سال ۲۰۱۸ عرضه شد. این بازی پتانسیل دارد، اما هنوز به‌صورت کامل از آن استفاده نشده است.

دیستراکتوید: ۷۰ از ۱۰۰

باتوجه‌به پایه و اساس خود، بازی به‌خوبی پیاده‌سازی نشده است. اما ریسک‌های انجام‌شده برای ساخت بازی بیش از حد انتظار من بودند. از این رو Rainbow Six Extraction برای تعدادی از کاربران ارزش تجربه را دارد.

وی‌جی‌سی: ۶۰ از ۱۰۰

اگر به‌تنهایی قصد تجربه Rainbow Six Extraction را دارید، ما این بازی را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم؛ مخصوصا روی پلتفرم پلی استیشن که باید ۴۰ دلار هزینه کنید. این در حالی است که اگر گروه مخصوص‌به خود را برای تجربه بازی‌های آنلاین دارید، از بازی شبانه خود خسته شده‌اید و دارای گیم پس هستید، Rainbow Six Extraction می‌تواند لحظات خوبی را برای‌تان به ارمغان آورد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده