// پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۹

تاریخ انتشار بازی WRC 10 برای نینتندو سوییچ مشخص شد

شرکت Nacon و استودیو کی‌تی ریسینگ اعلام کردند که بازی WRC 10 در چه تاریخی برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

سال گذشته بود که بازی ریسینگ WRC 10 برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن و ایکس باکس عرضه شد و توانست بازخوردهای خوبی را کسب کند. نسخه نینتندو سوییچ بازی هم از سوی شرکت Nacon، ناشر WRC 10 معرفی شد. بااینکه تاریخ انتشار نسخه سوییچ در زمان تایید عرضه‌ی آن اعلام نشده بود، حالا شاهد اعلام تاریخ انتشار بازی برای کاربران نینتندو هستیم.

استودیو کی‌تی ریسینگ و شرکت نکون اعلام کرده‌اند که بازی WRC 10 در تاریخ ۲۶ اسفند ماه (۱۷ مارس) برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. WRC 10 بااینکه یک بازی شبیه‌ساز رالی به شمار می‌آید، اما المان‌های آرکید مختلفی هم در خود جای داده است و گیمرها در این بازی ریسینگ به محتویاتی مثل حالت Career، مسابقات تاریخی، بخش آنلاین و بخش‌های دیگر دسترسی خواهند داشت.

بازی WRC 10 توانست از زومجی نمره ۷ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی بازی WRC 10 نوشته است:

WRC 10 سعی دارد یک شبیه‌ساز رالی باشد، اما طراحی نامناسب بعضی از ماشین‌ها سبب شده تا بازی بیشتر از اینکه یک شبیه‌ساز باشد، یک تجربه‌ی تقریبا آرکیدتر نسبت به نسخه‌های پیشین را ارائه دهد. بااین‌حال وجود حالت‌های مختلف درکنار حالت ۵۰ سالگی WRC 10 باعث شده تا یک تجربه سرگرم کننده را کسب کنید. همچنین بازی از نظر بصری هم زیبا است و استفاده از کنترلر دوال‌سنس، چیزی است که باعث شده تا یک تجربه کاملا نسل نهمی را از این نظر تجربه کنید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده