// پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۱

نسخه نینتندو سوییچ بازی Dying Light 2 Stay Human تاخیر خورد

حدود دو هفته تا عرضه‌ی دایینگ لایت 2 باقی مانده است و شرکت Techland اعلام کرد که نسخه‌ی نینتندو سوییچ جدا از سایر نسخه‌ها و طی ۶ ماه آتی عرضه می‌شود.

شرکت لهستانی تکلند در تاریخ ۴ فوریه (۱۵ بهمن) بالاخره بازی Dying Light 2 Stay Human را برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد کرد. ولی نسخه‌ی نینتندو سوییچ که مبتنی بر Cloud خواهد بود و نمی‌توان بدون اتصال به اینترنت پرسرعت به تجربه‌ی آن پرداخت، تأخیر خورده است.

براساس جدیدترین اخبار بازی، سازندگان اکنون قصد اعلام تاریخ عرضه‌ی جدید نسخه‌ی نینتندو سوییچ دایینگ لایت 2 را ندارند. تکلند فقط تایید کرد که این نسخه نهایتا ۶ ماه پس از تاریخ عرضه‌ی اصلی از راه می‌رسد. تیم سازنده گفت که از این زمان برای رساندن تجربه به بالاترین سطح ممکن برای گیمرهای نینتندو سوییچ بهره خواهد برد.

بازی Dying Light 2 Stay Human پروسه‌ی ساخت پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و حالا طرفدارهای بازی دایینگ لایت امیدوار به موفقیت آن هستند. شما اگر فقط مایل به یک دور تجربه‌ی مراحل داستانی اصلی بازی باشید، حدود ۲۰ ساعت از اوقات فراغت خود را به تجربه‌ی دایینگ لایت 2 اختصاص خواهید داد. اگر مراحل فرعی را هم به شکل کامل پشت سر بگذارید، این مدت‌زمان به تقریبا ۸۰ ساعت می‌رسد. این وسط افرادی که بخواهند همه‌ی نقاط نقشه را ببینند، تک‌تک کارهای ممکن را انجام دهند و تمام سناریوهای مختلف داستانی را هم تجربه کنند، به ادعای تکلند می‌توانند نزدیک به ۵۰۰ ساعت مشغول تجربه‌ی بازی Dying Light 2 باشند.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده