نویسنده: هومن فلاحی
// چهار شنبه, ۲۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۷

بازی Banjo-Kazooie فردا به سرویس آنلاین نینتندو سوییچ اضافه می‌شود

یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کنسول نینتندو ۶۴ این هفته به سرویس آنلاین نینتندو سوییچ اضافه خواهد شد.

ماه گذشته نینتندو اعلام کرد بازی کلاسیک بانجو-کازویی در ماه ژانویه در دسترس کاربران سرویس Nintendo Switch Online + Expansion Pack قرار می‌گیرد. حالا تریلر جدیدی به‌مناسبت اعلام تاریخ عرضه‌ی این بازی پرطرفدار پخش شده است که صحنه‌های متفاوتی از گیم‌پلی خلاقانه و خاطره انگیز این بازی را به نمایش می‌گذارد.

این بازی که توسط استودیوی بریتانیایی Rare Limited ساخته شده است، برای اولین‌بار در سال ۱۹۹۸ به‌صورت انحصاری برای کنسول خانگی نینتندو ۶۴ منتشر شد. در این بازی پلیرها هدایت یک خرس کارتونی به‌نام بانجو را برعهده دارند که به همراه پرنده‌ای قرمز رنگ که کازویی نام دارد، وظیفه دارند تا جلوی نقشه‌های جادوگری به‌نام Gruntilda را بگیرند. این بازی از روز ۲۰ ژانویه (۳۰ دی) در دسترس مشترکین سرویس Nintendo Switch Online + Expansion Pack قرار خواهد گرفت.

پس از اضافه شدن Paper Mario در هفته گذشته، بانجو-کازویی یک بازی دیگر برای سرویس جدید آنلاین نینتندو سوییچ خواهد بود. شما می‌توانید تریلر هنگام عرضه این بازی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

کاربران کنسول نینتندو سوییچ می‌توانند با پرداخت ۴۹.۹۹ دلار به مدت یک‌سال اشتراک سرویس Expansion Pack نینتندو سوییچ آنلاین را دریافت کنند. براساس اطلاعات منتشرشده از طرف نینتندو، امکانات و مزایای عضویت در این سرویس به مرور زمان بیشتر می‌شود.

برای مثال، کاربرهای Expansion Pack برای تجربه‌ی بسته‌ی الحاقی پولی جدید بازی Animal Crossing: New Horizons نیازی به خرید جداگانه‌ی آن ندارند و به مجموعه‌ای از بازی‌های قدیمی و محبوب تاریخ نینتندو مانند سوپر ماریو ۶۴ و The Legend of Zelda: Ocarina of Time دسترسی خواهند داشت. برا اساس روند اضافه شدن بازی‌های جدید به این سرویس، تحلیل‌گرها احتمال می‌دهند که کاربران می‌توانند انتظار دریافت حداقل یک بازی کلاسیک را به‌صورت ماهیانه روی این سرویس داشته باشند.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده