نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۵

امکان کسب تروفی پلاتینیوم بازی Dying Light 2 در کمتر از ۵۰۰ ساعت

فاش شدن فهرست تروفی‌های Dying Light 2 مشخص کرد که برای کسب تمامی تروفی‌های بازی لازم نیست صدها ساعت در بازی مشغول تکمیل فعالیت‌های مختلف باشید.

به‌تازگی و در جریان اخبار بازی مشخص شد که برای به‌دست‌ آوردن تمامی تروفی‌ها و اچیومنت‌های Dying Light 2 نیاز نیست ۵۰۰ از زمان خود را صرف تکمیل کردن فعالیت‌های مختلف بازی بکنید. استودیو لهستانی تک‌لند (Techland) چندی پیش مشخص کرد که برای تکمیل تمامی فعالیت‌های موجود در جهانِ بازی و دیدن تمامی پایان‌های موجود برای قصه‌ی این اثر حدودا به ۵۰۰ ساعت زمان نیاز خواهید داشت؛ موضوعی که بحث‌ها و حواشی خاصی را پیرامون این بازی ایجاد کرد.

تک‌لند به‌دنبال حواشی ایجادشده، مشخص کرد که برای تکمیل قصه‌‌ی بازی صرفا ۲۰ ساعت و برای تکمیل قصه و مأموریت‌های جانبی به ۸۰ ساعت زمان نیاز خواهید داشت. پس آن ۵۰۰ ساعت صرفا برای اشخاصی است که قصد دارند تمامی موارد موجود در نقشه، قصه‌ و حالت‌های مختلف گیم‌پلی بازی را تکمیل کنند.

اگر گفته‌های تیم تولید اثر برای شما این سؤال را ایجاد کرده بود که برای به‌دست آوردن تمامی تروفی‌های بازی چقدر باید زمان صرف بکنیم، بهتر است بدانید که لازم نیست نزدیک به ۵۰۰ ساعت مشغول تجربه‌ی دایینگ لایت 2 شوید تا به‌این هدف برسید. به‌لطف فاش شدن فهرست تروفی‌های بازی حالا می‌دانیم که Dying Light 2 دارای ۵۸ تروفی مختلف است که در میان آن‌ها، هیچ تروفی خاصی برای مواردی مثل دیدن تمامی پایان‌های قصه یا انجام کارهای بسیار زمان‌بر مشابه وجود ندارد. همین باعث می‌شود که مطمئن شویم برای کسب تروفی پلاتینیوم، نیاز نیست ۵۰۰ ساعت با تمامی مأموریت‌ها و جزئیات بازی درگیر شویم.

شما می‌توانید فهرست تروفی‌های بازی که به‌شکل غیررسمی در اینترنت منتشر شده است، از سایت Exophase بررسی کنید. البته قبل از نگاه به‌تروفی‌های بازی بهتر است بدانید که برخی از آن‌ها به‌یک سری از اتفاقات داستانی اشاره کرده‌اند و شامل اسپویل هستند. بازی Dying Light 2: Stay Human در تاریخ ۴ فوریه (۱۵ بهمن) راهی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی خواهد شد. گفتنی است که دارندگان نینتندو سوییچ می‌توانند این بازی را ازطریق سرویس ابری روی کنسول خود تجربه کنند.

نظرتان چیست؟ آیا قصد دارید تمامی تروفی‌های بازی را به‌دست بیاورید؟ آیا شما هم از همان افرادی خواهید بود که برای تکمیل تمامی موارد بازی آن را بیش از ۵۰۰ ساعت تجربه خواهند کرد؟ دیدگاهتان را برای زومجی بنویسید.


منبع The Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده