// سه شنبه, ۲۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۹

عرضه هشت میلیون بازی Monster Hunter Rise توسط کپکام

بازی Monster Hunter Rise که در ماه مارچ سال ۲۰۲۱ برای نینتندو سوییچ عرضه شد، چند روز قبل به پلتفرم PC آمد و علمکردی عالی روی استیم دارد.

حدود سه ماه قبل اعلام شد که بازی Monster Hunter World و DLC بزرگ آن در مجموع با بیشتر از ۲۰ میلیون نسخه فروش، همچنان پرفروش‌ترین بازی تاریخ شرکت ژاپنی کپکام است. حالا اخبار بازی جدید نشان می‌دهند که Monster Hunter Rise نیز در نوع خود بسیار موفق ظاهر شده است. مانستر هانتر رایز کمتر از یک سال قبل برای نینتندو سوییچ عرضه شد و حالا روی کامپیوترهای شخصی نیز در دسترس قرار دارد. به‌گفته‌ی سایت رسمی Capcom این شرکت تا امروز موفق به عرضه‌ی بیشتر از هشت میلیون نسخه از بازی Monster Hunter Rise شده است.

مانستر هانتر رایز روی استیم به ۱۱۴۰۴۸ بازیکن همزمان رسید و تبدیل به دومین عرضه‌ی برتر یک بازی کپکام در این فروشگاه دیجیتالی تا امروز شد. رتبه‌ی اول از این نظر به بازی Monster Hunter World با رکورد ۳۳۴۶۸۴ بازیکن همزمان در استیم تعلق دارد.

آیا می‌دانستید که فروش همه‌ی قسمت‌های سری بازی Monster Hunter کپکام تا پایان سپتامبر سال ۲۰۲۱ در مجموع به بیشتر از ۷۸ میلیون نسخه رسید؟ این مجموعه از قدرت زیادی برخوردار است و همچنان به جلب توجه گیمرها ادامه می‌دهد. اکنون کپکام روی دی‌ال‌سی Sunbreak برای بازی Monster Hunter Rise کار می‌کند. این بسته‌ی الحاقی در فصل تابستان به‌صورت همزمان برای نسخه‌های نینتندو سوییچ و کامپیوتر بازی مانستر هانتر رایز عرضه می‌شود.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده