نویسنده: هومن فلاحی
// دوشنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۰

مشخص شدن حجم بازی Kirby and the Forgotten Land

روز گذشته شرکت نینتندو حجم بازی Kirby and the Forgotten Land را اعلام کرد. همچنین تریلر جدیدی از این بازی منتشر شده است.

درحالی‌که در حدود دو ماه دیگر تا انتشار بازی Kirby and the Forgotten Land باقی‌مانده است، شرکت نینتندو اطلاعات جدیدی از حجم بازی جدید کربی را منتشر کرده است. براساس اطلاعات قرار گرفته روی صفحه رسمی بازی در فروشگاه eShop نینتندو، کاربران برای دانلود این بازی پلتفرمر سه‌بعدی که توسط استودیوی ژاپنی HAL Laboratory در حال ساخت است، به ۵.۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی احتیاج خواهند داشت.

بازی‌های ساخت نینتندو عموما از حجم نصبی بسیار کمتری از بازی‌های مطرح و AAA صنعت بازی‌های ویدیویی برخوردار هستند و این حجم پایین می‌تواند باعث راحت‌تر شدن فرایند دانلود بازی‌ها در هنگام انتشار آن‌ها شود. برای مقایسه بازی Kirby Star Allies که آخرین بازی مجموعه کربی به‌حساب می‌آید، در هنگام انتشار حجمی در حدود ۴ گیگابایت داشت. بازی Super Mario Odyssey، دیگر ساخته نینتندو که از نظر گیم‌پلی شباهت‌های زیادی به Kirby and the Forgotten Land دارد نیز تنها حدود ۵.۶ گیگیابایت از حافظه داخلی کنسول دستی شما را اشغال می‌کرد.

علاوه‌بر حجم فایل‌های بازی، هفته گذشته تریلر جدیدی از این بازی منتشر شد که صحنه‌های بیشتری از گیم‌پلی خلاقانه دنیای جدید کربی را به نمایش می‌گذارد. این تریلر وجود حالت کواپ در بازی را نیز تایید می‌کند که در آن بازیکنان می‌توانند در نقش دو شخصیت کربی و Bandana Waddle-Dee به تجربه مراحل و مینی‌گیم‌های متنوع بازی بپردازند. در این تریلر همچنین بازگشت شخصیت Meta Knight برای رویارویی با کربی نیز نشان داده می‌شود. شما می‌توانید این ویدیو را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بازی Kirby and the Forgotten Land در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۲ (۵ فروردین ۱۴۰۱) به‌صورت انحصاری و با قیمت ۶۰ دلار برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده