نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۲۷ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۹

تاکید سونی بر انتشار بازی God of War: Ragnarok در سال ۲۰۲۲

تازه‌ترین پست از بلاگ پلی استیشن با گنجاندن GoW: Ragnarok (خدای جنگ: رگناروک) در میان بازی‌های مهم سال ۲۰۲۲، روی انتشار این اثر مورد انتظار در سال جاری میلادی تاکید کرد.

در جریان آخرین اخبار بازی و با استناد به تازه‌ترین پست منتشرشده در بلاگ پلی استیشن، سونی بر انتشار بازی God of War: Ragnarok در سال ۲۰۲۲ تاکید کرده است. با انتشار بازی گاد آو وار سال ۲۰۱۸ برای کامپیوترهای شخصی، طی روزهای اخیر شاهد بازگشت کریتوس و سری خدای جنگ به‌صدر اخبار ویدیو گیم بودیم.

حالا در میان این اخبار بازی، سونی با نشر یک پست جدید در سایت رسمی پلی استیشن، شک و تردید پیرامون عرضه‌ی بازی خدای جنگ رگناروک در سال ۲۰۲۲ را به‌حداقل رسانده است. در این پست از بلاگ پلی استیشن و درکنار بازی گاد آو وار رگناروک، آثاری مانند بازی Dying Light 2، بازی الدن رینگ، بازی Horizon Forbidden West و بازی Gran Turismo 7 نیز دیده می‌شوند که همگی نوید یک سال به‌شدت هیجان‌انگیز را می‌دهند. در حقیقت سونی این صفحه را برای معرفی برخی از بازی‌های مورد انتظار سال ۲۰۲۲ در سایت پلی استیشن ایجاد کرد و ساعاتی قبل دوباره آن را در اکانت توییتر رسمی PlayStation به اشتراک گذاشت.

درحال حاضر می‌دانیم که بازی God of War: Ragnarok در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۲۲ راهی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 خواهد شد. زمان مشخص شدن تاریخ انتشار قطعی بازی هنوز معلوم نیست. برخی گمان می‌کنند که در تازه‌ترین قسمت از برنامه‌های State of Play برند پلی استیشن یا یک رویداد دیگر که شاید طی چند ماه آینده برگزار شوند، این مهم اتفاق بیفتد. برخی نیز احتمال می‌دهند که در پنجره‌ی زمانی E3 و دوران نشر اخبار تابستانه‌ی دنیای ویدیوگیم، تاریخ عرضه‌ی رسمی بازی God of War Ragnarok اعلام شود. فعلا باید صبر کنیم و منتظر اعلامیه‌های رسمی پلی استیشن باشیم.

نظر شما چیست؟ به‌نظرتان ساخته‌ی جدید استویو سانتا مونیکا در چه تاریخی منتشر خواهد شد؟ دیدگاهتان را برای زومجی بنویسید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده