// شنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۶

پخش تریلر اپراتور Rook بازی Rainbow Six Extraction

به‌تازگی یوبیسافت تریلر اپراتور Rook بازی Rainbow Six Extraction را پخش کرد که یک کاراکتر پشتیبان در بازی به حساب می‌آید.

بازی Rainbow Six Extraction در تاریخ ۳۰ دی ماه (۲۰ ژانویه) برای کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. همچنین مشترک‌های گیم پس می‌توانند این بازی را بدون خرید جداگانه تجربه کنند.

در راستای شناخت بیشتر اپراتورهای بازی، شرکت یوبیسافت تریلر اپراتور Rook را پخش کرد که به‌نظر می‌رسد یکی از اپراتورهای کاربردی بازی است. یکی از ویژگی‌های Rook این است که به هم‌تیمی‌های خود Armor Plate می‌دهد. ازاین‌رو جدا ازاین‌که قدرت تدافعی آن‌ها بیشتر می‌شود، به‌جای ناک‌‌داون شدن در وضعیت بحرانی قرار می‌گیرند. این گفته بدین معنا است که به‌راحتی در نبردهای سنگین و حساس می‌توانید به بازی برگردید و قرار نیست که هم‌تیمی‌ها، اپراتور ناک‌اوت‌شده را زنده کنند.

ازطرفی با ارتقای Armor Plate کاراکتر Rook، میزان آسیب رسانی دریافتی هم‌تیمی‌هایی که از این ویژگی استفاده کرده‌اند، بیش‌ازپیش کاهش می‌یابد. در ادامه می‌توانید تریلر پخش‌شده از اپراتور Rook رینبو سیکس اکسترکشن را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده