// شنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۲

کوری بارلوگ اطلاعی از عرضه God of War Ragnarok برای پی سی ندارد

کوری بارلوگ، کارگردان بازی God of War گفت که اصلا نمی‌داند آیا بازی God of War Ragnarok طی چهار سال آتی برای پی سی عرضه می‌شود یا نه.

با اینکه هنوز تاریخ انتشار دقیق God of War Ragnarok برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 اعلام نشده است، برخی از کاربرها درباره‌ی نسخه‌ی کامپیوتر بازی بحث می‌کنند. قطعا دلیل این اتفاق، عرضه بازی God of War برای کاربران پی سی است که دیروز در دسترس قرار گرفت. در همین راستا و طی مصاحبه با گیم اینفورمر، از کوری بارلوگ پرسیده شد که آیا زودتر از چهارسال پس از عرضه رگناروگ، شاهد پورت این بازی روی کامپیوتر خواهیم بود یا خیر؟

کوری بارلوگ در جواب به این سؤال اعلام کرد «من هیچ آگاهی از این موضوع ندارم. در حال حاضر ما فقط روی یک بازی به‌صورت همزمان کار می‌کنیم و قدم به قدم با هم سراغ تصمیم‌گیری می‌رویم. برای‌ مثال از خود می‌پرسیم که آیا این بهترین کاری است [که می‌توانیم برای آن بخش از بازی انجام بدهیم]؟ و در ادامه به مواردی مثل این می‌رسیم که آیا مردم از آن لذت می‌برند؟ آیا کار را به درستی انجام دادیم؟ آیا موردی وجود دارد که آن را به اشتباه انجام داده باشیم؟ درآینده اگر مجددا بخواهیم این کار را انجام دهیم، در راستای بهتر شدنش می‌توانیم چه کار کنیم؟ می‌نگریم. بااین‌حال در آخر تصمیم‌گیری نهایی با سونی است».

بارلوگ یکی از بزرگ‌ترین پشتیبان‌های عرضه‌ی بازی God of War برای کامپیوتر بود. این در حالی است که وی اشاره کرد ایده‌ی عرضه‌ی بازی روی کامپیوتر، مورد حمایت تعدادی از استودیوهای پلی استیشن بود. او بارها به سونی پیشنهاد پورت این بازی را داده است. وی در این‌باره افزود: «ما همچنان به‌عنوان یک شرکت و استودیو مجزا در حال بررسی این موضوع (پورت بازی‌ها برای پی سی) و استراتژی پیرامون آن هستیم».

در انتهای از وی پرسیده شد که چرا فکر می‌کنید کاربران باید پورت نسخه پی سی را تجربه کنند؟ او به شوخی اعلام کرد: «در بازی یک صفحه مه‌آلود بزرگ وجود دارد و شما را به این فکر فرو می‌برد که آیا Silent Hills به‌صورت مخفیانه در این بازی قرار گرفته است؟».


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده