// شنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۱

نسخه پی سی God of War به مدت دو سال در دست توسعه بوده است

مت دی‌والد، مدیر ارشد تولید فنی سانتا مونیکا در مصاحبه اعلام کرد که نسخه کامپیوتر بازی God of War به مدت دو سال در دست توسعه بوده است.

دیروز بازی God of War رسما برای کاربران کامپیوتر در دسترس قرار گرفت تا بتوانند برای اولین‌بار یک قسمت از مجموعه خدای جنگ را روی پلتفرم مورد علاقه‌ی خود تجربه کنند. ازطرفی به‌تازگی مشخص شد که این پورت به مدت دو سال در دست ساخت بوده است.

مت دی‌والد، مدیر ارشد تولید فنی استودیو سانتا مونیکا در مصاحبه اخیر خود با گیم اینفورمر گفت که توسعه‌ی نسخه PC خدای جنگ حداقل دو سال (با درنظر گرفتن ماه عرضه بازی) طول کشید. استودیو Jetpack Interactive، وظیفه پورت کردن God of War را برعهده داشت و استودیو سانتا مونیکا شرکت سونی به‌عنوان سرپرست، وظیفه‌ی نظارت روی پروژه را برعهده داشته است. همچنین وی در ادامه مصاحبه خود به این مورد اشاره کرد که اخیرا و در جریان توسعه پورت بازی برای کامپیوتر، با ماوس و کیبورد سراغ تجربه‌ی بازی رفت.

وی دراین‌باره می‌گوید: «به‌خاطر اینکه دو سال روی توسعه‌ی بازی کار می‌کردم، حال اکثر اوقات با موس و کیبورد به بازی کردن مشغول می‌شوم و این تبدیل به ساختار پیش‌فرض من برای بازی کردن تبدیل شده است. برای من خیلی طبیعی شده است که این بازی را با موس و کیبورد تجربه کنم».

او در ادامه صحبت‌های خود افزود: «همچنین ما تمامی نشانه‌ها و راهنماها را در دل بازی قرار داده‌ایم تا از نظر انتخاب دکمه برای اعلام فعالیت مورد نظر، گیج نشوید. بله، ما برای انجام این کار هیچ مشکلی نداشتیم. همچنین می‌توانید از کنترلر نینتندو سوییچ هم برای تجربه بازی استفاده کنید. به‌عبارتی از هر کنترلر ترد پارتی برای تجربه بازی استفاده کنید. ما تا آنجایی که می‌توانستیم، گزینه‌های مختلفی را استفاده کردیم. چرا کاربران را محدود کنیم؟».

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا نسخه‌ی کامپیوتر بازی تحسین‌شده God of War را تجربه کرده‌اید؟


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده