نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۳

کناره‌گیری مدیرعامل استودیو پلاتینیوم گیمز

با کناره‌گیری کن‌ایچی ساتو از ریاست پلاتینیوم گیمز حالا آتسوشی اینابا که پیش‌تر نایب‌رئیس این استودیو بود، سکان هدایت پلاتینیوم گیمز را در دست می‌گیرد.

در جریان آخرین اخبار بازی و با استناد به‌تازه‌ترین اعلامیه‌ی استودیو پلاتنیوم گیمز، کن‌ایچی ساتو که حدود ۶ سال در جایگاه مدیریت کل استودیو نام‌برده قرار داشت، حالا از سمت خود کناره‌گیری کرده تا آتسوشی اینابا که پیش‌تر نایب‌رئیس استودیو بود به‌مقام ریاست این تیم بزرگ منصوب شود؛ البته که کن‌ایچی ساتو هنوز هم یکی از اعضای پلاتینیوم گیمز است و در مقام «مشاور» این استودیو را همراهی خواهد کرد.

سال ۲۰۲۲ برای تیم پلاتینیوم گیمز یک سال بسیار مهم خواهد بود چرا که این تیم با آثاری همچون Babylon's Fall و Bayonetta 3 در این سال حسابی قرار است در بازار آثار AAA خبرساز شود. البته که درکنار این دو بازی، اثر جدید تیم هیدکی کامیا نیز درحال طی کردن مراحل توسعه است و در تاریخی نامشخص عرضه خواهد شد. دورخیز پلاتینیوم گیمز برای سال جدید، با یک تغییر مهم در ساختار مدیریتی این شرکت همراه شده است و حالا باید ببینیم که این استودیوی کهنه‌کار با تیم مدیریتی جدید چه عملکردی خواهد داشت.

بازی Babylon's Fall در تاریخ ۳ مارس (۱۲ اسفند) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و پی سی عرضه خواهد شد و بازی بایونتا 3 نیز در طول سال ۲۰۲۲ برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده