// چهار شنبه, ۲۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۵

اعلام زمان شروع Pre-Load نسخه PC خدای جنگ

دو روز تا عرضه‌ی بازی God of War روی کامپیوترهای شخصی باقی مانده است و به‌زودی خریدارها می‌توانند دانلود آن را آغاز کنند.

در صورتی که نسخه PC خدای جنگ را در استیم پیش‌خرید کرده‌اید، از راس ساعت ۱۹:۳۰ امروز به وقت ایران می‌توانید سراغ دانلود آن بروید. Pre-Load بازی باعث می‌شود که سر فرصت آن را نصب کنید. این‌گونه به محض عرضه‌ی نسخه‌ی کامپیوتر God of War توانایی اجرای بازی و تجربه‌ی اثر کوری بارلوگ را دارید. این بازی استودیو سانتا مونیکا که در سال ۲۰۱۸ برای پلی استیشن 4 عرضه شد و ماه‌ها قبل یک آپدیت برای اجرای بهتر روی کنسول PS5 دریافت کرد، ۱۴ ژانویه (۲۴ دی) در دسترس گیمرهای کامپیوترهای شخصی قرار می‌گیرد.

نسخه PC بازی God of War روی اپیک گیمز استور هم به فروش می‌رسد. ولی باتوجه‌به عدم انتشار توییت در این رابطه از سوی استودیو سانتا مونیکا، شاهد روی فروشگاه دیجیتالی شرکت Epic Games امکان پری-لود آن وجود نداشته باشد. بازی God of War حدودا به ۷۰ گیگابایت حافظه برای نصب نیاز دارد.

امکان شخصی‌سازی کنترل‌ها، پشتیبانی از Nvidia DLSS، پشتیبانی از Nvidia Reflex، رزولوشن 4K و بازتاب‌های بهتر نسبت به نسخه PS4 از جمله مواردی هستند که در نسخه PC بازی خدای جنگ انتظار گیمر را می‌کشند. سونی حتی روی افزایش گزینه‌های Accessibility (در دسترس بودن بیشتر ویدیوگیم برای بازیکنان محترم دارای شرایط جسمی یا ذهنی خاص) این نسخه هم کار کرد. در همین حین می‌دانیم که دنباله‌ی خدای جنگ یعنی بازی God of War Ragnarok برای عرضه روی پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 در سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است.


منبع NME
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده