نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۴۶

اعلام زمان شروع کراس‌اور اتک ان تایتان و بازی Call of Duty: Vanguard

آیتم‌های پوششی جدید وارزون و بازی Call of Duty: Vanguard قرار است حال‌و‌هوای انیمه Attack on Titan را به‌میدان‌های نبرد بیاورند.

در جریان آخرین اخبار بازی، زمان راهیابی پوشش‌های مخصوص انیمه Attack on Titan به کالاف دیوتی (کال آو دیوتی) مشخص شد تا بازیکنان بدانند از چه زمانی می‌توانند با قلب‌هایشان به‌ندای وظیفه پاسخ بدهند. به‌دنبال انتشار یک آپدیت جدید که به‌عنوان آپدیت میان‌فصلی در تاریخ ۱۳ ژانویه (۲۳ دی) عرضه خواهد شد، بازی Call of Duty Vanguard و بازی Call of Duty: Warzone Pacific در تاریخ ۲۰ ژانویه (۳۰ دی) از آیتم‌های پوششی با محوریت سری اتک آن تایتان میزبانی خواهند کرد؛ ‌آیتم‌هایی پوششی که ازطریق باندل Tracer Pack: Attack on Titan — Levi Edition در دسترس قرار خواهند گرفت.

پوشش فرمانده لیوای آکرمن به‌عنوان اسکین برای اپراتور درکنار پوشش‌هایی به‌خصوص برای تفنگ‌ها، نماد «بال‌های آزادی» به‌عنوان Emblem، ضربه‌های تمام‌کننده (فینیشر‌) مخصوص که با ضربه‌های دو شمشیر تایتان‌کش کاراکتر لیوای نواخته می‌شوند، انیمیشن‌ مخصوص کاراکتر لیوای در زمان نمایش MVP و انیمیشن Intro مخصوص از لیوای از دیگر مواردی هستند که همراه‌با پکیچ Attack On Titan در دسترس گیمرها قرار می‌گیرند.

آیتم‌های Attack on Titan در بازی کال‌ آو دیوتی

استودیو اسلج‌همر گیمز درکنار محتویات اتک آن تایتان در نظر دارد تا محتویاتی جدید مثل اپراتورهای تازه، تفنگ‌های جدید و محتویات به‌خصوص برای بخش زامبی را در قالب آپدیت میان‌فصلی، به بازی اضافه کند. بازی Call of Duty: Vanguard در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۷ را به‌دست‌ آورد. در خلاصه‌ی بررسی بازی Call of Duty: Vanguard چنین می‌خوانیم:

«Call of Duty: Vanguard در حالی بازیکنان را به دوران جنگ جهانی دوم می‌برد که داستانش را با محوریت چند شخصیت مختلف، هرکدام با توانایی‌های خاص، روایت می‌کند؛ بااین‌حال زمان کوتاه بخش داستانی بازی، باعث شده تا این رویکرد آنطور که باید جواب ندهد و در نتیجه، نه شاهد شخصیت‌پردازی درستی برای کاراکترها هستیم و نه یک روایت داستانی منسجم. البته که با گذر از بحث کیفیت داستان، سطح طراحی مراحل بازی در این بخش و تنوع آن‌ها رضایت‌بخش است و در ترکیب با گان‌پلی بسیار نرم و روان، کمپینی سرگرم‌کننده را رقم می‌زند.

ونگارد همچنین در بخش چندنفره هم به‌جز بهبود‌هایی جزئی، همان تجربه آشنای مخصوصا دو نسخه قبلی کال آو دیوتی اما در فضای جنگ جهانی دوم است و قسمت زامبی بازی هم با وجود سرگرم‌کننده بودن، کمی از ضعف محتوا رنج می‌برد. در کل ونگارد اثری است که طرفداران همیشگی کال آو دیوتی، لذت خوبی از آن خواهند برد ولی نبود نوآوری‌های خاص و جواب ندادن برخی ایده‌های داستانی، باعث شده تا بازی نتواند به اثری مناسب برای قشر وسیع‌تری از گیمر‌ها شود».


منبع polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده