// چهار شنبه, ۲۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۷

عرضه بازی Assassin's Creed Ezio Collection برای نینتندو سوییچ

یوبیسافت با یک تریلر اعلام کرد که بازی Assassin's Creed: The Ezio Collection در تاریخ ۲۸ بهمن برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

Assassin's Creed The Ezio Collection را می‌توان یکی از کالکشن‌های ارزشمند نسل هشتم دانست که سه‌گانه‌ی اتزیو از سری بازی Assassin's Creed را دراختیار کاربرها و علاقه‌‌مندان قرار می‌داد. این در حالی است که در سال ۲۰۱۹ میلادی، Assassin's Creed: The Rebel Collection برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه شد؛ کالکشنی که نسخه‌های Black Flag و Rogue را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

اکنون شرکت یوبیسافت با پخش یک ویدیو رسما Assassin's Creed The Ezio Collection را برای نینتندو سوییچ معرفی کرد. در ماه دسامبر سال گذشته بود که شایعاتی حول این موضوع منتشر شدند و حالا با تایید رسمی از سوی یوبی سافت، کاربران نینتندو سوییچ در تاریخ ۲۸ بهمن ماه (۱۷ فوریه) می‌توانند بازی Assassin's Creed 2، بازی Assassin's Creed: Brotherhood و بازی Assassin's Creed: Revelations را روی پلتفرم مورد علاقه خود تجربه کنند.

در ادامه مشخص شد که تمامی DLCهای داستانی این سه نسخه هم در Ezio Collection قرار دارند و با خرید آن به فیلم‌های کوتاه Assassin's Creed: Lineage و انیمیشن کوتاه Assassin's Creed Embers هم دسترسی خواهید داشت تا بیش‌ازپیش با جهان این مجموعه و کاراکتر اتزیو آشنا شوید. در ادامه می‌توانید تریلر پخش‌شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده