نویسنده: هومن فلاحی
// سه شنبه, ۲۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۷

تریلر معرفی اپراتور Fuze در بازی شوتر Rainbow Six Extraction

تنها ۹ روز دیگر تا انتشار Rainbow Six Extraction باقی مانده و حالا یوبیسافت تریلر جدیدی از این بازی آنلاین را منتشر کرده است.

یوبیسافت امروز تریلر جدیدی از بازی چندنفره Rainbow Six Extraction منتشر کرده است به معرفی شخصیت Fuze که یکی از اپراتورهای اصلی بازی است می‌پردازد. رینبو سیکس اکسترکشن دومین نسخه از این مجموعه خواهد بود که در آن شخصیت Shuhrat Kessikbayev که با نام مستعار Fuze شناخته می‌شود در آن حضور خواهد داشت. همانند دیگر اپراتورهای معرفی شده قبلی، فیوز نیز عضوی از تیم نیروهای مخصوص REACT خواهد بود که برای مقابله با گسترش موجودات جهش‌یافته از انگل Chimera فعالیت خواهند کرد.

تله‌های انفجاری Cluster Charges که به‌عنوان ویژگی نمادین این شخصیت در میان هواداران شناخته می‌شود نیز در این بازی در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت. طبق گفته سازندگان بازی، با کامل کردن مأموریت‌های و چالش‌های موجود در مپ‌های مختلف موجود بازیکنان می‌توانند امتیازهای لازم برای ارتقای سلاح‌ها و تجهیزات اپراتورهای مختلف را دریافت کنند. یکی از این آپگریدها، توانایی شارژ‌شدن خودکار تله‌های Cluster Charges برای شخصیت فیوز خواهد بود که می‌تواند در مراحل شلوغ‌تر کمک‌رسان بازیکنان باشد.

البته هنوز مشخص نیست که این ارتقا تا چه میزان سرعت بازیکنان در استفاده از قابلیت Cluster Charges را افزایش خواهد داد. شما می‌توانید تریلر معرفی این اپراتور را در ادامه تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بازی Rainbow Six Extraction در تاریخ ۳۰ دی (۲۰ ژانویه) برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی، گوگل استیدیا و آمازون لونا عرضه خواهد شد. این بازی از هنگام عرضه، روی کنسول‌های ایکس باکس و کامپیوترهای شخصی در دسترس مشترک‌های گیم پس قرار خواهد گرفت.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه‌های خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده