// یکشنبه, ۱۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۴

شایعه: شباهت مبارزات ریمیک Knights of the Old Republic به خدای جنگ

طبق ادعای یوتیوبری به‌نام MrMattyPlays، سیستم مبارزات ریمیک Star Wars: Knights of the Old Republic از آثاری چون God of War و Nioh الهام گرفته است.

استودیوهایی که دست به ساخت ریمیک بازی‌های کلاسیک و محبوب می‌زنند، معمولا باید تصمیم‌های دشواری در زمینه‌ی طراحی گیم‌پلی بگیرند؛ اینکه به بیشتر مکانیک‌های نسخه‌ی اصلی وفادار بمانند یا برای جذب مخاطب امروزی، از گیم‌پلی بازی‌های مدرن تاثیر بگیرند و موارد جدیدی را در نسخه‌‌ی بهبودیافته امتحان کنند. حال به‌نظر می‌رسد که نسخه‌ی ریمیک Star Wars: Knights of the Old Republic از استودیوی Aspyr Media، جزو بازی‌هایی است که در زمینه‌‌ی مبارزات قرار است به بازی‌هایی مشهور و امروزی شباهت داشته باشد.

یوتیوبری به‌نام MrMattyPlays در ویدیوی اخیر خود ادعا کرده است که ریمیک Star Wars: Knights of the Old Republic برخلاف بازی اصلی که توسط استودیوی Bioware ساخته و در سال ۲۰۰۳ منتشر شد، از سیستم مبارزات نوبتی بهره نخواهد گرفت و درعوض به استفاده از یک سیستم تمام‌اکشن روی می‌آورد. این یوتیوبر می‌گوید این خبر را از منبعی ناشناس دریافت کرده که ظاهرا قبلا اطلاعات درستی را از مراحل ساخت این نسخه‌ی ریمیک فاش کرده است.

این‌طور که گفته شده، سیستم مبارزاتی جدید Star Wars: Knights of the Old Republic از آثاری چون God of War و Nioh الهام گرفته است. اگر چنین باشد، به‌نظر می‌رسد که می‌توان حدس زد مبارزات در بازی چه شکلی خواهند داشت. همچنین اگر مکانیک‌های مبارزات دو بازی یادشده به‌درستی در این بازی پیاده شوند، شاید بتوان گفت که اثر جدید Aspyr Media از این لحاظ قرار است تجربه‌ی لذت‌بخشی را ارائه دهد.

شخصیت با ردای سیاه و لایت سیبر قرمزرنگ در ریمیک بازی Star Wars: Knights of the Old Republic پلی استیشن 5 سونی و کامپیوترهای شخصی

علاوه‌براین، MrMattyPlays ادعا می‌کند که Star Wars: KOTOR دارای چند حالت بازی است و اینکه این حالت‌ها احتمالا شبیه‌به Combat Modeهای ریمیک Final Fantasy 7 خواهند بود. در باز‌‌سازی فاینال فانتزی 7 بازیکنان به حالت کلاسیک مبارزات دسترسی داشتند که حالت مبارزات سلسله‌مراتبی و نوبتی نسخه‌ی اورجینال این بازی را شبیه‌‌‌سازی می‌کرد.

بااینکه مدرن شدن سیستم مبارزات ریمیک Star Wars: Knights of the Old Republic خیلی جای تعجب ندارد، باید درنظر داشت که این خبر از منبع رسمی منتشر نشده است و فعلا نمی‌توان از صحت یا عدم صحت آن مطمئن بود. درهرصورت، Star Wars: Knights of the Old Republic تا انتشار فاصله‌ی زیادی دارد و احتمالا به این زودی‌ها اطلاعات و جزئیات رسمی بیشتری از آن اعلام نمی‌شود. گفتنی است که این بازی در انحصار زمانی پلی استیشن 5 است و بعدا برای پلتفرم پی سی نیز منتشر خواهد شد.

شما کاربران زومجی در پایان می‌توانید دیدگاه‌های خود را دراین‌باره با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده