// یکشنبه, ۱۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۶

احتمال عرضه کنسول نسل جدید نینتندو در سال ۲۰۲۴

تحلیل‌گر شناخته‌شده‌ی Ampere می‌گوید که خبری از نینتندو سوییچ پرو نخواهد بود و Nintendo در سال ۲۰۲۴ سراغ عرضه‌ی کنسول نسل جدید می‌رود.

درحالی‌که عده‌ای منتظر معرفی و عرضه‌ی یک نینتندو سوییچ بسیار قوی‌تر و میان‌نسلی بودند، شرکت ژاپنی Nintendo سراغ عرضه‌ی نینتندو سوییچ OLED رفت؛ مدلی جدید که قطعا در حد تصورات بسیاری از مخاطب‌ها راجع به «نینتندو سوییچ پرو» نیست و در عین حال نمی‌توان پیشرفت‌های آن نسبت سوییچ عادی را انکار کرد. حالا عضو شناخته‌شده تیم تحلیلی Ampere پیش‌بینی کرده است که سوییچ پرو اصلا عرضه نخواهد شد و به‌جای آن در سال ۲۰۲۴ شاهد از راه رسیدن کنسول نسل جدید نینتندو خواهیم بود.

موفقیت عظیم سوییچ کاری کرد که خاطرات شکست Wii U کم‌رنگ و کم‌رنگ‌تر شوند. نینتندو سوییچ در سال ۲۰۱۷ عرضه شد و فروش آن از ۹۰ میلیون کنسول فراتر رفت. پیرس هاردینگ-رولز، رئیس بخش تحقیقات بازی‌های ویدیویی تیم Ampere Analysis باور دارد که در سال ۲۰۲۲ حدودا ۲۱ میلیون نینتندو سوییچ فروخته خواهد شد. زیرا نه‌تنها اکنون خود مدل OLED برای بسیاری از مشتری‌ها جذاب است، بلکه طی ماه‌های آتی شاهد عرضه‌ی بازی Pokemon Legends: Arceus و دنباله‌ی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild برای آن خواهیم بود.

لینک در حال دویدن زیر آفتاب و ابرهای آسمان در دنباله بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild نینتندو

او در پیش‌بینی‌های تحلیلی خود باور دارد که با حدودا ۲۱ میلیون فروش نینتندو سوییچ در ۲۰۲۲، طی این سال میلادی هم کنسول شرکت Nintendo پرفروش‌ترین کنسول خواهد شد. وی توضیح داد که براساس درک Ampere از شرایط بازار، کنسول نینتندو سوییچ نسل جدید در سال ۲۰۲۴ از راه می‌رسد و در نتیجه دیگر عرضه‌ی یک نینتندو سوییچ پرو برای این نسل، بی‌معنی شده است.

بخش قابل توجهی از موفقیت سوییچ مربوط‌به بازار ژاپن می‌شود که استقبال فوق‌العاده‌ای از کنسول نینتندو دارد. چند روز قبل شاهد انتشار گزارش فامیتسو راجع به فروش بیش از ۵ میلیون کنسول نینتندو سوییچ طی سال ۲۰۲۱ در بازار ژاپن بودیم؛ درحالی‌که طی همین بازه‌ی زمانی، فروش پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس به ترتیب به حدودا ۹۵۰ هزار کنسول و حدودا ۱۰۰ هزار کنسول رسید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده