// یکشنبه, ۱۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۸

کامل کردن بازی Dying Light 2 بیش از ۵۰۰ ساعت زمان می‌برد

استودیوی تک‌لند اعلام کرده است که بازیکنان برای ۱۰۰ درصد کردن Dying Light 2 به بیش از ۵۰۰ ساعت ساعت زمان نیاز خواهند داشت.

در جدیدترین اخبار بازی، مدت زمان مورد نیاز برای تکمیل و ۱۰۰ درصد کردن بازی Dying Light 2: Stay Human مشخص شده است. استودیوی لهستانی Techland به‌تازگی در وب‌سایت رسمی Dying Light 2 اعلام کرده که بازیکنان برای تکمیل و ۱۰۰ درصد کردن این بازی اکشن-نقش‌آفرینی زامبی‌محور، «به حداقل ۵۰۰ ساعت زمان نیاز خواهند داشت.»

تک‌لند البته بعدا با انتشار توییتی به شفاف‌سازی پرداخت و گفت که این مدت‌زمان برای فردی است که می‌خواهد تمام پایان‌های داستانی بازی و تک‌تک مأموریت‌های اصلی و جانبی را تجربه کنند و اصطلاحا نقشه‌ی بازی را زیرورو کرده و به هرچیزی که در آن ارائه می‌شود، دست پیدا کند که به‌نظر می‌رسد شامل مواردی چون جمع‌آوری آیتم‌ها، قطعات و تجهیزات مختلف می‌شود.

استفاده از گلایدر برفراز شهر Dying Light 2

البته اگر جزو کسانی هستید که وقت زیادی ندارید، نگران نباشید، چون سازندگان می‌گویند حتی اگر داستان بازی را به‌علاوه‌ی مأموریت‌های فرعی انجام دهید و تقریبا وقت زیادی هم برای گشت‌و‌گذار در محیط Dying Light 2 بگذارید، می‌توانید این بازی جهان‌باز را در کمتر از ۱۰۰ ساعت به اتمام برسانید (که این نیز مدتی نسبتا طولانی محسوب می‌شود). خیلی از بازیکنان از این موضوع استقبال می‌کنند که تنها یک‌بار برای خرید یک بازی پول پرداخت کنند و در ازای آن محتوای زیادی را برای تجربه دریافت کنند.

بااین‌حال، بازی‌هایی که مدت‌زمان گیم‌پلی آن‌ها به‌شدت طولانی است، ممکن است دچار کاهش کیفیت شوند و محتوای ارائه‌شده در آن‌ها سطحی و تکراری حس شود. امید می‌رود که جدیدترین ساخته‌ی استودیوی تک‌لند بتواند به اثری تبدیل شود که مانند The Witcher 3: Wild Hunt، تعادل خوبی بین کمیت و کیفیت مراحل و محتوای ارائه‌شده برقرار کند و تا انتها جذاب باقی بماند.

بازی Dying Light 2: Stay Human در تاریخ ۴ فوریه (۱۵ بهمن) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. درضمن دارندگان نینتندو سوییچ می‌توانند این بازی را ازطریق سرویس ابری روی کنسول خود تجربه کنند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی مدت‌زمان مورد نیاز برای کامل کردن Dying Light 2 چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده