نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۰

نمایش ویژگی‌های گرافیکی The Day Before در تریلر بازی

شرکت انویدیا تریلر جدیدی از The Day Before پخش کرده است که به نمایش ویژگی‌های گرافیکی بازی نظیر ری تریسینگ و DLSS اختصاص دارد.

بازی The Day Before در تابستان سال ۲۰۲۲ میلادی در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت انویدیا با پخش تریلری از The Day Before نشان داد که این بازی جهان‌باز با ری تریسینگ و سایر پیشرفت‌های بصری چگونه به‌نظر می‌رسد. از قابلیت‌های گرافیکی بازی در زمان عرضه می‌توان به Ray-Traced Reflections ،Ambient Occlusion ،RTX Global Illumination و DLSS اشاره کرد. شما می‌توانید در ادامه‌ به تماشای بخش‌هایی از بازی The Day Before در زمان استفاده از ویژگی‌های گرافیکی یادشده بپردازید.

دانلود از آپارات

بازی The Day Before اثری جهان‌باز، چندنفره آنلاین کلان (MMO) و بقامحور است که وقایع آن پس از شیوع ویروس در آمریکا جریان دارد. دنیای بازی از انسان‌های آلوده، آدم‌خوارها و بازمانده‌هایی پر شده است که برای غذا، اسلحه و ماشین یکدیگر را از بین می‌برند. بازیکن‌ها یکه و تنها در دنیایی آخرالزمانی به هوش می‌آیند که چیزی از آن به یاد ندارند؛ بنابراین باید به‌دنبال یافتن پاسخ‌ سؤالات خود بروند و به‌منظور بقا، منابع مورد نیازشان را جمع‌آوری کنند. هنوز معلوم نیست که آیا این بازی به سایر پلتفرم‌ها راه خواهد یافت یا خیر، اما استودیو فنتستیک انتشار آن برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 را بررسی می‌کند.

بازی The Day Before دارای المان‌های آثار PvE (بازیکن علیه محیط) و PvP (بازیکن دربرابر بازیکن) خواهد بود، اما یک منطقه‌ی امن متشکل از گروه بازمانده‌ها نیز وجود دارد. بازیکن‌ها در این مکان می‌توانند به احیای جامعه بپردازند، آیتم‌های خود را بفروشند و درعین‌حال با سایر پلیرها ارتباط برقرار کنند. بازی The Day Before که توسط استودیو FNTASTIC توسعه یافته است، در تاریخ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ (۲۱ ژوئن ۲۰۲۲) در دسترس کاربران کامپیوتر قرار می‌گیرد. بازیکن‌ها اکنون می‌توانند این بازی آخرالزمانی را به فهرست علاقه‌مندی‌های خود در استیم اضافه کنند.


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده