// شنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۶

احتمال در دست ساخت بودن بازی Mario Kart 9

براساس ادعای یکی از تحلیل‌گران صنعت بازی، نینتندو مشغول ساخت Mario Kart 9 است و احتمالا در سال جاری میلادی از آن رونمایی خواهد کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، سِرکان توتو، تحلیل‌گر صنعت بازی و ساکن توکیو اخیرا مطلبی برای وب‌سایت گیمز اینداستری نوشته و در آن مواردی را که پیش‌بینی می‌کند در سال ۲۰۲۲ در حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی اتفاق بیفتند، بیان کرده است. او دراین‌میان ادعا کرده است که بازی Mario Kart 9، نسخه‌ی بعدی مجموعه‌ی ریسینگ و آرکید ماریو کارت مراحل ساخت خود را در نینتندو سپری می‌کند.

توتو می‌گوید: «می‌دانم که Mario Kart 8 Deluxe هنوز هم فروش خوبی روی نینتندو سوییچ دارد، اما [به‌نظر می‌رسد که] که Mario Kart 9 به‌صورت جدی در دست ساخت قرار دارد.» او همچنین اشاره می‌کند که نینتندو ممکن است در سال جاری میلادی از ماریو کارت 9 رونمایی کند.

توتو همچنین عنوان می‌کند که جدیدترین نسخه‌ی این مجموعه‌ی محبوب قرار است همراه‌با یک «تغییر جدید» به‌دست طرفداران برسد. البته این موضوع جدیدی نیست و هریک از نسخه‌های جدید ماریو کارت، تغییری را در فرمول مسابقات کارتینگ سری ایجاد می‌کنند. مثلا در یکی از نسخه‌ها دو کاراکتر همزمان سوار یک ماشین کارتینگ می‌شوند و می‌توانند از قابلیت Double Dash استفاده کنند. یا در ماریو کارت 8 شاهد وجود بخش‌هایی در پیست‌ها بودیم که حالتی ضدجاذبه داشتند.

ماریو در حال مسابقه با کاراکترهای دیگر در Mario Kart 8 Deluxe

توتو البته اطلاعات بیشتری راجع‌به این تغییر جدید ارائه نداده است. بااین‌حال، طرفداران از همین حالا دست به کار شده و در شبکه‌های اجتماعی مشغول گمانه‌زنی دراین‌باره هستند. برای مثال، کاربری معتقد است که در Mario Kart 9 قرار است شاهد حضور کاراکترهایی از دیگر مجموعه‌های بازی از جمله Sonic Team Racing باشیم. این در حالی است که کاربر دیگری حدس می‌زند که بازی بعدی ماریو کارت دارای مکانیک‌هایی در گیم‌پلی خواهد بود که از بازی F1 Race Stars استودیوی Codemasters الهام گرفته شده‌اند.

علاوه‌بر در دست توسعه بودن Mario Kart 9، توتو می‌گوید ۲۰۲۲ احتمالا سالی خواهد بود که نینتندو یکی دیگر از مجموعه بازی‌های خود را به پلتفرم‌های موبایلی می‌آورد. او در این خصوص توضیح می‌دهد: «نینتندو از سال ۲۰۱۹ که Mario Kart Tour را منتشر کرد، در بخش موبایل فعالیت خاصی نداشته است. ولی فکر می‌کنم در سال ۲۰۲۲ قرار است یک‌بار دیگر شاهد انتشار بازی جدیدی از یک مجموعه‌ی قدیمی نینتندو روی گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند باشیم.»

Mario Kart 8 در سال ۲۰۲۱ توانست به جایگاه پرفروش‌ترین بازی ریسینگ تاریخ در آمریکا دست پیدا کند. درواقع ماریو کارت 8 در اواخر فروردین سال گذشته موفق شد در زمینه‌ی آمار فروش، بازی Mario Kart Wii را پشت بگذارد و بیش از ۴۰ میلیون نسخه در آمریکا بفروشد. گفتنی است که این آمار جمع نسخه‌های فروخته‌شده‌ی ماریو کارت 8 روی دو کنسول Wii U و نینتندو سوییچ است (که البته نسخه‌ی سوییچ ماریو کارت 8 دیلاکس نام دارد).

نظر شما کاربران زومجی درباره‌‌ی احتمال در دست ساخت بودن Mario Kart 9 چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده