نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۱

افزایش احتمال عرضه بازی GhostWire: Tokyo در چند ماه آتی

بازی گوست‌وایر توکیو در کشور کره درجه‌بندی سنی دریافت کرد تا گیمرها خودشان را برای اخبار جدید احتمالی از این اثر آماده کنند.

بازی Ghostwire: Tokyo، مخلوق جدید استودیو ژاپنی Tango Gameworks که زیر نظر شینجی میکامی یعنی خالق سری بازی Resident Evil مراحل ساخت خود را جلو می‌برد، حالا در جریان آخرین اخبار بازی درجه‌بندی سنی «بالای ۱۵ سال» را در سامانه‌ی رده‌بندی سنی کشور کره دریافت کرد.

در سال‌های اخیر صنعت بازی، اختصاص پیدا کردن درجه‌بندی سنی به یک اثر در کشورهای مختلف معمولا به‌این معنی است که آن محصول نام‌برده احتمالا درحال آماده شدن برای انتشار است یا حداقل به‌زودی یک‌سری خبر جدید را برای طرفدارها دارد. حالا که بازی گوست‌وایر توکیو در کشور کره رده‌بندی سنی شده‌، می‌توان انتظار داشت که طی روزها یا ماه‌های بعد شاهد انتشار اطلاعات و اخبار جدید از این اثر مورد انتظار باشیم. شاید شینجی میکامی به‌زودی تاریخ عرضه‌ی دقیق این بازی انحصاری کنسولی زمانی PS5 سونی را اعلام کند.

در بازی گوست‌وایر توکیو، یک اتفاق غیرمنتظره باعث ناپدید شدن حدود ۹۹ درصد از جمعیت شهر توکیو شده است. حالا هیولاها و اشباح قصه‌های ترسناک فولکور ژاپن بر این شهر حکومت می‌کنند و این وظیفه‌ی گیمر است تا با در اختیار گرفتن یک سری نیروی ماورایی، اسرار هجوم این اشباح و ناپدید شدن مردم شهر را برملا کند. بازی Ghostwire: Tokyo در بهار سال ۲۰۲۲ میلادی روی پلی استیشن 5 و کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده