// پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۱۶

احتمال رونمایی از بازی Star Wars Jedi: Fallen Order 2 طی چند ماه آتی

جف گراب به‌تازگی در رسانه Giant Bomb گفت که دنباله‌ی بازی Star Wars Jedi: Fallen Order قبل از E3 2022 به شکل رسمی معرفی خواهد شد.

گزارش جدید رسانه جاینت بمب ادعا می‌کند که قبل از E3 2022 اخبار بزرگی راجع به Star Wars Jedi: Fallen Order 2 به گوش ما خواهند رسید؛ احتمالا به این معنی که قرار است شاهد رونمایی جدی و مفصل از بازی باشیم. شرکت EA چندین و چند ماه قبل خطاب به سهام‌دارها گفت که به سرمایه‌گذاری در این سری بازی استودیو Respawn Entertainment ادامه خواهد داد.

باتوجه‌به اینکه الکترونیک آرتز دیگر تنها سازنده و ناشر بازی‌های جنگ ستارگان نیست طبیعتا باید روی موفق‌ترین و محبوب‌ترین بازی Star Wars خود سرمایه‌گذاری کند تا میان آثار استودیوها و شرکت‌های دیگر، فرصت موفقیت در جهان استار وارز را از دست ندهد. در نتیجه شکی نداشتیم که بازی Star Wars Jedi: Fallen Order 2 دیر یا زود عرضه می‌شود.

منبع این گزارش اختصاصی رسانه Giant Bomb شخصی نیست جز جف گراب. او می‌گوید که ریسپاون حتی یک تاریخ عرضه هم در اواخر سال ۲۰۲۲ برای بازی در نظر گرفته است. هرچند هنوز به این تاریخ مطمئن نیست و شاید بازی Star Wars Jedi: Fallen Order 2 در سال ۲۰۲۳ تقدیم گیمرها شود.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید قبل از E3 2022 در چه زمان و به چه شکلی شاهد ارائه‌ی اطلاعات مفصل و رسمی راجع به بازی Star Wars Jedi: Fallen Order 2 خواهیم بود؟


منبع TheGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده