// پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۴

رونمایی از تاریخ انتشار Nobody Saves the World در تریلر جدید بازی

استودیوی DrinkBox با انتشار یک تریلر از تاریخ انتشار بازی اکشن-نقش‌آفرینی Nobody Saves the World پرده برداشت.

طبق اخبار جدید بازی، استودیوی DrinkBox با انتشار یک تریلر اعلام کرده است که بازی Nobody Saves the World در تاریخ ۱۸ ژانويه (۲۸ دی) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. همچنین کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس از همان روز اول عرضه قادر به دریافت و تجربه‌ی این بازی اکشن-نقش‌آفرینی خواهند بود. شما می‌توانید تریلر رونمایی از تاریخ انتشار Nobody Saves the World را در ادامه تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

همان‌طور که از نام Nobody Saves the World برمی‌آید، بازیکنان در این بازی در نقش کاراکترهایی به نام Nobody (هیچ‌کس) قرار می‌گیرند و باید دنیا را از وقوع فجایع و مصیبت‌ها نجات دهند. البته نکته این‌جا است که این کاراکترها شکل و فرم متفاوتی از هم دارند؛ از موش و اسب گرفته تا تکاور و شوالیه.

جالب اینکه هریک از آن‌ها مهارت‌ها و قابلیت‌های Passive خاص خود را دارند که قابل ارتقا هم هستند. گیمرها با تکمیل کوئست‌های بازی می‌توانند مهارت‌های خود را آپگرید کنند، کاراکترهایی با شکل‌های جدید را آنلاک کرده و درنهایت از مهارت‌های کاراکتر مختلف به شکل ترکیبی استفاده کنند.

بازیکنان در طول Nobody Saves the World با دانجن‌هایی روبه‌رو خواهند شد که به‌صورت تصادفی و با استفاده از داده‌های قبلی تولید‌ شده‌اند. سطح سختی این دانجن‌ها با افزایش قدرت گیمر، افزایش خواهند یافت. بد نیست اشاره کنیم که در Nobody Saves the World محیط‌های نسبتا بزرگی وجود دارند که بازیکنان در گوشه‌و‌کنار آن به شخصیت‌های متفاوتی برمی‌خورند و اسرار مختلفی را کشف می‌کنند.

علاوه‌براین‌ها، اثر جدید استودیوی درینک‌باکس از حالت کوآپ پشتیبانی می‌کند و بازیکن می‌تواند با حداکثر یک نفر دیگر آن را تجربه کند. البته به‌نظر می‌رسد که Nobody Saves the World برخلاف Guacamelee 2، بازی قبلی درینک‌باکس از کوآپ آفلاین پشتیبانی نمی‌کند و این گزینه تنها به‌صورت آنلاین در دسترس خواهد بود.

شما کاربران زومجی در صورت تمایل می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این بازی و حال‌و‌هوای آن با ما درمیان بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده