// پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۳

جزئیات قبایل مختلف در تریلر جدید بازی Horizon Forbidden West

استودیو بازی‌سازی گوریلا یک تریلر از هورایزن فوربیدن وست پخش کرد که قبایل گوناگون جهان آن را به تصویر می‌کشد.

بازی Horizon Forbidden West در تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) روی پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود تا گیمرها را همراه الوی به غرب ممنوعه ببرد. حالا سازندگان تریلر جدید را پخش کرده‌اند تا گیمر بیش‌ازپیش قبایل متفاوت حاضر در جهان هورایزن فوربیدن وست را بشناسد. بین آن‌ها چند قبیله برای گیمرهای بازی Horizon Zero Dawn آشنا هستند و چند قبیله برای نخستین بار در این بازی به من و شما معرفی می‌شوند.

از شهرک‌های مرزی قبایل Carja و Oseram تا زمین‌های سوخته‌ای که در کنترل قبیله‌ی Utaru هستند، جلوه‌های متفاوت حضور آن‌ها در جهان بازی را در این تریلر به گیمر نشان می‌دهند. وقتی شما با الوی قدم به سرزمین‌های قبیله‌ای Tenakth می‌گذارید و مردم همیشه آماده‌ی نبرد را می‌بینید، در حال ارتباط برقرار کردن با تمام جزئیات مورد نظر سازندگان هستید. استودیو گوریلا می‌گوید که در جهان هورایزن فوربیدن وست، دوست‌ها و دشمن‌های زیادی انتظار ما را می‌کشند.

دانلود ویدیو از آپارات

مردم هر منطقه، فرهنگ و پوشش خاص خود را دارند. آن‌ها لزوما تمام رازهای خود را با الوی در میان نمی‌گذارند. به همین دلیل اگر قصد شناخت کامل جهان بازی را دارید، گوریلا گیمز از شما می‌خواهد که مشغول گشت‌وگذار در نقاط مختلف آن شوید؛ تا رازها را یکی پس از دیگری پیدا کنید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده