نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۱۷

اعلام تاریخ انتشار DLC شخصیت Pagan Min برای فار کرای 6

یوبیسافت به‌شکل رسمی از تاریخ انتشار بسته‌ی الحاقی شخصیت Pagan Min برای بازی Far Cry 6 پرده‌برداری کرد.

در جریان آخرین اخبار بازی مشخص شد که محتوای الحاقی کاراکتر پاگان مین (شخصیت منفی بازی فارکرای 4) با نام Pagan: Control در تاریخ ۱۱ ژانویه (۲۱ دی) در دسترس طرفداران قرار خواهد گرفت. این محتوا به‌عنوان قسمتی از سیزن‌پس ۴۰ دلاری بازی Far Cry 6 عرضه می‌شود و داستان خاص خود را روایت خواهد کرد. فعلا نمی‌توان این بسته‌ی الحاقی و همین‌طور دی‌ال‌سی Insanity را به‌صورت جداگانه (خارج از سیزن پس) خریداری کرد.

قبل از این بسته‌ی الحاقی جدید، محتوای Insanity که داستان شخصیت واس را جلو می‌برد در دسترس دارندگان فار کرای 6 قرار گرفت و توانست بازخوردهای مثبتی را دریافت کند. محتوای Pagan: Control هم مثل محتوای Insanity یک قصه‌ی جذاب را در ذهن کاراکتر پاگان روایت خواهد کرد. ظاهرا پاگان دیگر می‌خواهد به‌چرخه‌ی کشتار و خشونت خود پایان بدهد و بازیکن باید با واکاوی ذهن او، هدف نام‌برده را به‌سرانجام برساند. گفتنی است که این محتوا تلفیقی از جنون و خشونت خواهد بود و ساختار «روگ‌لایک» خواهد داشت. بدین شکل که با هر بار مرگ، بازیکن دوباره از ابتدا باید وارد چرخه‌ی خشونت پاگان شود و بازی را جلو ببرد.

کوه‌های پوشیده از برف Far Cry 4

تروی بیکر برای صداپیشگی کاراکتر پاگان مین بازگشته است

نکته‌ی جالب دیگر پیرامون این دی‌ال‌سی، بازگشت تروی بیکر برای صداپیشگی کاراکتر پاگان است. پاگان مین یکی دیگر از کاراکترهایی بود که پیش‌تر و با صدای بیکر، در یاد گیمرها و جهان بازی‌های ویدیویی جان گرفت و در فهرست بلند و بالای شخصیت‌های کاریزماتیکی که بیکر روحش را به‌آن‌ها قرض داده است، جاخوش کرد. دارندگان سیزن‌پس بازی فارکرای 6 می‌توانند این محتوا را به‌عنوان قسمتی از سیزن‌پس ۴۰ دلاری بازی دانلود کنند و به‌تجربه‌ی آن بپردازند. پس از پاگان مین، یک بسته‌ی الحاقی داستانی دیگر برای جوزف سید (شخصیت منفی فار کرای 5) عرضه خواهد شد که تاریخ انتشار آن هنوز اعلام نشده است.

زومجی در بررسی خود به‌فارکرای 6 نمره‌ی ۷.۵ را اعطا کرد. در بررسی بازی Far Cry 6 می‌خوانیم:

«منهای تنوع سلاح‌ها و امکانات فراوان شخصی‌سازی آن‌ها، نقاط قوت فار کرای 6 پراکنده هستند. کات‌سین‌هایی که بسیاری از آن‌ها در جایگاه خود به شکل قابل قبول قصه می‌گویند، با پخش طی فواصل زمانی طولانی غالبا کم‌اثر به نظر می‌رسند. از آن‌جایی که گیمر مدت زیادی را مشغول انجام کارهای پرشباهت برای بالا بردن سطح شخصیت است، چالش‌های جالب و مینی‌گیم‌های بامزه معمولا بین مراحل پیش پا افتاده گم شده‌اند؛ تا گیمر در آخر مواردی همچون اکشن‌های شلوغ و پرانرژی را تشکیل‌دهنده‌ی درصد کوچکی از تجربه‌ی کلی بداند.

Far Cry 6 در خلق یک زمین بازی بزرگ برای مخاطب هدف موفق است، موسیقی‌های مناسبی دارد و گرافیک فنی آن روی کنسول نسل ۹ بسیار خوب به نظر می‌رسد. اما به مانند چندین و چند محصول دیگر یوبیسافت، فرمول‌زدگی بیش از اندازه‌ی طراحی مرحله و تمرکز فراوان روی کمیت به‌جای کیفیت سبب می‌شود که این شوتر اول‌شخص با نقش‌آفرینی جیانکارلو اسپوزیتو هم نتواند از پتانسیل خود به‌صورت کامل استفاده کند».


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده