نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۷

نمایش Nvidia Reflex در ویدیو جدید از نسخه PC خدای جنگ

در تازه‌ترین ویدیو از نسخه‌ی پی سی بازی گاد آو وار، پشتیبانی این اثر از Nvidia Reflex را می‌بینیم.

زمانی کمی تا عرضه‌ی بازی God of War برای کامپیوتر باقی مانده است. حالا درجریان آخرین اخبار بازی، شرکت انویدیا با پخش یک ویدیو کوتاه از نسخه‌ی پی سی این اثر به صورت رسمی پشتیبانی آن از ویژگی Nvidia Reflex را تایید کرد. ویدیویی که در ادامه خواهید دید، بخشی از اولین نبردهای بازیکن با دشمنان گونه‌ی ترول را نمایش می‌دهد. به‌لطف پشتیبانی اثر از فناوری Nvidia Reflex قطعا بازیکنان می‌توانند سریع‌تر به‌حمله‌ی دشمنان واکنش نشان دهند و عملکرد بهتری در مبارزات داشته باشند.

عرضه‌ی خدای جنگ برای پی سی یک اتفاق بسیار مورد انتظار و خوشحال‌کننده برای بازیکنان به‌حساب می‌آید. اتفاقی که در پی سیاست‌های جدید سونی مبنی بر عرضه‌ی بیشتر بازی‌های انحصاری پلی استیشن برای پی سی رخ خواهد داد. البته که گاد آو وار تنها انحصاری پلی استیشن 4 نیست که قرار است در دسترس پی‌سی‌بازها قرار بگیرد. چرا که در سال ۲۰۲۲ بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection هم راهی کامپیوترها می‌شود. پیش‌تر آثاری مثل Days Gone و Horizon Zero Dawn نیز وارد قلمرو کامپیوتر شدند.

بازی God of War، محصول سال ۲۰۱۸ استودیو سانتا مونیکا سونی در تاریخ ۱۴ ژانویه ۲۰۲۲ (۲۴ دی) برای کامپیوتر منتشر خواهد شد. این درحالی است که بازی God of War: Ragnarok نیز در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۲۲ راهی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 می‌شود تا سال ۲۰۲۲ را به‌یکی از سال‌های بسیار جذاب برای هواداران کریتوس تبدیل کند. در ادامه توجه شما را به‌این ویدیو جدید از نسخه‌ی پی سی بازی گاد آو وار جلب می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده