// پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۵۶

امکان خرید اشتراک یوبیسافت پلاس روی ایکس باکس در آینده نزدیک

گیمرها قبلا فقط می‌توانستند در پلتفرم PC اشتراک +Ubisoft را بخرند. اما به‌زودی می‌توانید روی کنسول‌های ایکس باکس هم مشترک یوبیسافت پلاس شوید.

یوبیسافت پلاس نام سرویس اشتراکی شرکت Ubisoft است که ماهانه ۱۵ دلار قیمت دارد. تمام افرادی که مشترک سرویس +Ubisoft هستند، بدون خریداری جداگانه‌ی بازی‌های یوبی‌سافت به همه‌ی آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنند. وقتی مشترک یوبیسافت پلاس باشید و هر ماه برای آن ۱۵ دلار پرداخت کنید، به تمام DLCهای بازی‌های یوبیسافت هم دسترسی دارید. گیمرهای علاقه‌مند به یوبیسافت قبلا فقط می‌توانستند روی کامپیوترهای شخصی تبدیل به مشترک یوبیسافت پلاس شوند و حالا می‌دانیم که در آینده توانایی خرید این اشتراک و استفاده از آن روی کنسول‌های ایکس باکس مایکروسافت را هم خواهند داشت.

برخلاف سرویس EA Play که هم به شکل جداگانه به فروش می‌رسد و هم مشترک‌های Xbox Game Pass Ultimate خود به خود مشترک آن نیز هستند، یوبیسافت پلاس ظاهرا ربطی به گیم پس پیدا نمی‌کند. اکانت رسمی شرکت Ubisoft در توییتر چند مرتبه یک پیام را خطاب به کاربرهای گوناگون تکرار کرد: «سلام! یوبیسافت پلاس یک سرویس اشتراکی جدا از گیم پس خواهد بود. منتظر اخبار بیشتر و [اعلام] تاریخ‌های عرضه باشید».

نظر شما چیست؟ آیا در اولین فرصت روی کنسول ایکس باکس خود با پرداخت هزینه‌ی ماهانه تبدیل به مشترک سرویس یوبیسافت پلاس می‌شوید؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده