نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۷

مراحل ساخت بازی Babylon’s Fall به پایان رسید

با اعلامیه‌ی رسمی شرکت اسکوئرانیکس و استودیو پلاتینیوم گیمز مشخص شد که مراحل ساخت بازی Babylon’s Fall به‌پایان رسیده است.

در جریان یک استریم زنده و طی آخرین اخبار بازی، شرکت اسکوئرانیکس و استودیو پلاتینیوم‌گیمز به‌طور رسمی مشخص کردند که مراحل تولید بازی Babylon’s Fall به‌پایان رسیده است. این درحالی است که دو ماه تا انتشار بازی زمان باقی است و حالا تیم تولید اثر روی مواردی کار می‌کنند که می‌توانند در آپدیت زمان عرضه برای بازی قرار بگیرد تا موفق رفع ایرادهای احتمالی آن شوند. با پایان ساخت مراحل تولید بازی، حالا  Babylon’s Fall وارد مراحل پس از تولید و آماده‌سازی برای انتشار شده است.

به‌نظر می‌رسد که اسکوئرانیکس و پلاتینیوم‌گیمز برنامه‌ی مفصلی برای‌ نشر آپدیت‌ها و عرضه‌ی محتویات جدید (مثل اضافه شدن حالت‌های تازه برای تجربه‌ی اثر) را برای این بازی درنظر گرفته‌اند. احتمالا مدتی بعد از انتشار بازی، تیم تولید Babylon’s Fall برنامه‌ (نقشه‌ی راه)  انتشار آپدیت‌ها و محتویات جدید بازی را اعلام خواهد کرد. بازی Babylon’s Fall طی سالیان اخیر با تریلرها و برگزاری رویدادهای Beta-test، هر چند وقت یک بار توجه گیمرها را به‌خود جلب می‌کرد. حالا و به‌لطف اتمام مراحل ساخت بازی، علاقه‌مندان کمتر از دو ماه با تجربه‌ی این اثر فاصله دارند.

بازی Babylon’s Fall در تاریخ ۳ مارس (۱۲ اسفند) راهی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و پی سی خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده