// چهار شنبه, ۱۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۱۲

قرارگیری بازی Rainbow Six Extraction از روز عرضه روی گیم پس

یوبیسافت اعلام کرد که بازی Rainbow Six Extraction از روز عرضه روی ایکس باکس گیم پس کنسول و پی سی قرار می‌گیرد.

اگر مشترک سرویس Xbox Game Pass یا سرویس PC Game Pass هستید، برای تجربه‌ی بازی Rainbow Six Extraction نیازی به خرید جداگانه‌ی آن ندارید. رینبو سیکس اکسترکشن که با قیمت ۳۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد، از همان روز عرضه یعنی ۲۰ ژانویه (۳۰ دی) روی گیم پس قرار می‌گیرد. راستی بازی Rainbow Six Siege که همین حالا روی ایکس باکس گیم پس قرار دارد، در روز ۳۰ دی به PC Game Pass و ایکس باکس گیم پس آلتیمیت نیز می‌پیوندد؛ تا گیمرهای PC هم بتوانند بدون خریداری جداگانه و فقط با اشتراک گیم پس از آن لذت ببرند.

خلاصه که اگر مشترک هرکدام از سه اشتراک گیم پس مایکروسافت هستید، از ۲۰ ژانویه (۳۰ دی) می‌توانید روی ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوترهای شخصی به تجربه‌ی بازی Rainbow Six Siege و بازی Rainbow Six Extraction شرکت یوبیسافت بپردازید.

در همین حین تایید شد که سرویس اشتراکی +Ubisoft در آینده روی کنسول‌های ایکس باکس در دسترس قرار می‌گیرد. این سرویس اشتراکی که به شما اجازه‌ی دسترسی به بیشتر از ۱۰۰ بازی یوبیسافت را می‌دهد، فعلا فقط روی کامپیوترهای شخصی کار می‌کند. ولی در آینده کاربرهای پلتفرم ایکس باکس هم می‌توانند در صورت تمایل تبدیل به مشترک یوبیسافت پلاس شوند تا از مزایا گوناگون آن بهره ببرند. هزینه‌ی اشتراک یوبیسافت پلاس برای هر ماه دقیقا ۱۴.۹۹ دلار است.


منبع Ubisoft
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده