// چهار شنبه, ۱۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۰۵:۴۰

رونمایی از بازی Horizon Call of the Mountain برای پلی استیشن وی آر 2

شرکت سونی در CES 2022 تایید کرد که بازی Horizon Call of the Mountain توسط استودیوهای گوریلا و فایراسپرایت برای PlayStation VR2 ساخته می‌شود.

استودیو بازی‌سازی Firesprite و استودیو بازی‌سازی Guerrilla که هر دو متعلق به سونی هستند، از بازی جدید Horizon Call of the Mountain رونمایی کردند. بخشی از کنفرانس شرکت Sony در رویداد CES 2022 متمرکز روی جدیدترین دستاوردهای پلی استیشن بود.

جیم رایان، رئیس و مدیرعامل بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی اعلام کرد که هدست واقعیت مجازی جدید این شرکت از فناوری‌های پیشرفته‌ای بهره می‌برد و با نام رسمی PlayStation VR2 تقدیم گیمرهای کنسول پلی استیشن 5 می‌شود. این هدست واقعیت مجازی با استفاده از دسته‌های سنس PS VR2 می‌تواند بازیکن را به خوبی در جهان بازی غرق کند.

دانلود ویدیو از آپارات

سازندگان می‌گویند که این بازی واقعیت مجازی جدید PS VR2، تجربه‌ای فراموش‌ناشدنی در جهان هورایزن را ارائه می‌دهد

بازی Horizon Forbidden West در تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. اما بازی Horizon Call of the Mountain یک ماجراجویی جداگانه از آن را به‌صورت اختصاصی روی هدست واقعیت مجازی جدید پلی استیشن وی آر 2 تقدیم گیمرها خواهد کرد.

سازندگان از قابلیت‌های این هدست واقعیت مجازی قدرتمند برای خلاقیت در ارائه‌ی گیم‌پلی بهره برده‌اند. آن‌ها می‌گویند که بازیکنان به‌لطف کنترلرهای PS VR2 Sense به شکلی متفاوت با همیشه وارد جهان سری بازی Horizon می‌شوند. داستان این بازی جدید از زاویه‌ی دید یک شخصیت متفاوت روایت خواهد شد. اما من و شما در Horizon Call of the Mountain با الوی ملاقات خواهیم کرد. دو استودیو سازنده‌ی بازی Horizon Call of the Mountain در آینده‌ی نزدیک اطلاعات بیشتری را درباره‌ی شخصیت اصلی و کاراکترهای فرعی آن با گیمرها به اشتراک می‌گذارند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده